Bakis söndag..

Jävligt segt idag iaf.... helgen har varit så himla lång känns det som...

fredagen spenderade jag med Markus och Limpan hemma i M-baden.. käkade lite, snackade skit och drack vin hela kvällen... Vet ju inte hur dom känner men jag tycker iaf att det var väldigt trevligt...
Kändes så himla skönt att Markus ville följa med.. :)

Lördagen vart det väldigt mycket.. höll på och greja hela dagen...
Så när jag väl kom hem var jag så himla hungrig...och trött i kroppen...
Men det var ju bara att ta en dusch och sen sätta fart igen ;)
Kändes lite jobbigt att man inte riktigt hade planerat något att göra...Så det var ju utgång som vanligt..
Känns som att man igentligen hade haft det roligare om man stannat hemma.. för krogen söööööög verkligen..!!! =/

Vart lite disskutioner igår... som det alltid blir...
Fick en att börja tänka lite...
Vad långt man har kommit sen man började... Mycket har varit som en ändå lång dimma..och man har haft sina mot -och medgångar... Man måste verkligen nå botten innan man kan ta sig upp igen...Och man har ju förhoppningsvis lärt sig något på vägen..Man ser saker som andra inte ser och man tänker helt annorlunda...
Ska man vara en riktigt besserwisser eller?!?

Tycker att vissa saker känns lite jobbigt... jobbigt att prata om...
Svårt att visa känslor...Svårt att få fram det man igentligen vill ha sagt eller gjort... =/

Jätte kul att få se bilder på min bebis igår iaf.. =)
Frille har äntligen fått en lille-bror...
Lucifer heter han =)    riktig liten Whiskas katt :)
Whiskas & Friskies...




Sitter just nu och kollar på Mia & Klara.... det är ju faktiskt ganska roligt.... i brist på annat ;)
Väntar ju på att Beck ska börja... sista filmen =(
Och och och.. One Tree Hill  & GG idag.. man blir ju frustrerad..!!
Åhh alltid ska det vara nått..! FAN!


Vet inte riktigt vad som ska hända denna vecka.... ändå som är bestämt är att jag ska till Madde imorgon och kollade igenom det som hon har rensat bort.. hoppas att jag hittar något kul =) Hon har ju mycket trevligt..
Sen hoppas jag att jag kan komma hem till Mongolen snart och träffa kissen =)
Inga möten att gå på.. inga papper att strula med... =/ känns konstigt..
Ska försöka kolla upp lite tågtider och priser iaf.. Åka till mamma snart.. eller ja.. om en månad typ =P haha!
Så skönt att Markus vill följa med dit..!! =)  Blir glad bara jag tänker på det!
Försöka hitta en soltid också.. var ett tag sen man låg där och stekte ;)

Nej men hur som helst... ut och röka lite nu och sen bädda ner mig lite... börjar bli väldigt trött...
Tänker på er!

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0