Aaahhhggg..!!!

Onsday 4/3  14.15

NU.. nu börjat det verkligen att kännas....paniken kryper sig på mig...
pratade iofs med pappa igår och vart väl lite lugnare... men ändå inte... känns ju inte riktigt rätt det här..
försöker nu med alla myndigheter jag kan komma på och även med "släkten"
herregud.. hur ska detta sluta?!?!

kom precis hem från stan efter ett kort besök... käkade lite och hämtade lite blanketter som man inte blir klokare på...
Rekryteringsmässa imorgon.... gå dit och visa upp sig lite och kolla om det finns något på marknaden.. :/
det är ett väldigt jobbigt läge nu...
har aldrig känt mig så nedtryckt och värdelös i hela mitt liv... jag försöker att vara positiv och glad hela tiden men det är jävligt svårt.. känns som att jag flyr... igen.....in i min lilla trygga bubbla...
Det är förbannat svårt att hålla uppe motivationen just nu... behöver någonting som får igång mig igen...
men det känns som att man blir motarbetad från alla håll....
Jag vill inte sitta hemma..... vill inte flytta hem....ville aldrig hamna i denna situation....knasigt..!
Jag har ju alltid varit en liten arbetsmyra.. och se på mig nu?!!??! fattar inte..!
Acke o Ve.. Ty världen inget framöver ser..!!!
Måste faktiskt vara lite poetiskt.. för att hålla humöret uppe....det brukar hjälpa när Madde är det iaf..!

Det är väl i dessa tider man får vara tacksam att man ändå har allt.... Dom där....allt som igentligen betyder nått..
Vad skulle jag göra utan alla mina M..?
Familjen...?
Vänner?




Håller på och tvättar just nu... men inte åt mig själv =P hahah...!  Den där Markus ( min stalker alltså)... han förstår ju inte det här med att tvätta... han hamstrar på smutstvätt.. jaaa herregud.. det är en tokig värld... =P
Ska väl förhoppningsvis hem till den Faen sen och kolla på Grey´s.... på hans lilla plutt-tv =P hahahahhaha! gulligt..

Nu ska jag därimot ta en tablett, ligga på soffan och klämma i mig lite choklad... usch.... smärta smärta smärta..!
Har ju fått i mig en liten nacho-tallrik idag.. då vart jag glad ;) Och gratis är ju alltid gott.. =P

Blir en update senare....

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Kämpa kämpa kämpa :D

2009-03-04 @ 19:14:16
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0