5 Mars 2009

Inatt klockan 04.04 kom Thilo Ernst Mathias Paulsson till världen... =)
Grattis grattis Catja... du sa att föda barn är inget du rekommenderar.. men jag tror att du tycker att det var värt all smärta i slutändan iaf.. :)
Du har fått en underbart söt liten pojke som jag vet kommer få en alldeled underbar mamma..!
All lycka till Er.. =)


I övrigt då...
vart lite knasigt igår....Stefan kom över till mig igår för att snacka lite skit och bara umgås, för det har vi inte gjort på väääldigt länge.... och när det gäller oss två så brukar det aldrig sluta så bra.. =P
Vi korkade upp vinet ;) hehehe... sen bjöd vi över Madde också.. och hon var inte sen med att haka på våran idé..
Men det var ju trots allt "lill-lördag" så det var ju lite okej...
Roligt var det iaf... kändes verkligen som "Back in the days"
Sen kom badpojkarna över lite senare också...
Jobbigt jag har det.. Markus är på tok för snygg för mig.. herregud.. kan inte hålla händerna i styr... usch..! =P
Så alla satt väl mest bara och muppade sig i varsin del av lägenheten...
Jag  & Madde har kommit överens om att ha en FOB kväll och bara sitta och dra igenom alla album och sjunga med i alla låtar och bara må FÖRBANNAT JÄVLA bra..!



Efter att alla gått hem så satte sig jag o Markus i soffan och bara pratade...och pratade lite till....
Som vanligt blir ju jag ofta väldigt tyst....Men det vart ett litet genombrott för mig igår.... jag släppte kontrollen....
och bara grät o grät... hade nog en hel del att få ur mig... det kändes mycket bättre efteråt....
Men det är samtidigt väldigt jobbigt att det blir så här...
Men är det någonting i mitt liv som är bra just nu så är det verkligen Markus...!
Vi är såååå grymt olika som människor men jag tror vi kompenserar varandra.. och framför allt lär oss av varandra...
jag vet att jag lär mig av honom iaf... och att jag verkligen försöker att bättra mig för hans skull..
Han är min fasta punkt just nu som gör att jag känner mig hel...!

Ville nästan inte släppa iväg honom idag.... hade ju för mysigt med honom..!
Men snubben måste ju jobba, den faen ;)
Och jag skulle ju gå på rekryteringsmässan så.... och usch o blä på den... samma sak som förra året.... känns rätt värdelöst att gå dit men man måste väl... 
Är ju redan inskriven hos dom flesta så man får väl besöka deras hemsidor lite oftare nu då.. men annars så kändes det inte som att jag fick ut så mycket utav det hela.. :/

Måste åka och införskaffa mig ett nytt tvättställ nu också.. den andra brakade ihop igår =P inge bra..!
Vill ju helst inte gå o slänga en massa pengar på sånt men jag måste jue...
Ska ner på stan imorgon också och träffa Sebbe en liten stund... snacka lite dynga och peppa varandra =P
Den fan ska ju utomlands... gris ;)

Det har faen inte hänt så mycket mer idag.. vikt lite tvätt... lagat Korv Stroganoff... =P
sitter i soffan nu och bara tar de lugnt.. känner att jag skulle kunna somna när som helst.... ska väl ta en tablett och bara bädda ner mig känner jag.. men först ska jag måla naglarna.. =P

Vill att mamma ska skicka över bilderna nu från helgen....!! :)

Systrar oh systrar.. jag älskar er så mycket.. ta hand om varandra nu.. hoppas vi ses så snart som möjligt..! 

Hörs..!
Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Muffen

Haha, det lööövly tvättstället;) jadu, rekryteringsmässan gav inte särskilt mkt... men samla på mej nåra pennor;)

nu ska ja försöka komma igång med packningen.. har köpt flyttlådor nu iaf så nu har jag inga undanflykter längre;) puss

2009-03-05 @ 22:28:40
Postat av: Sebastian

Hörru din mupp... Har utmanat dig i brist på annat :P

2009-03-06 @ 01:28:18
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0