2 månader...

Idag har jag och Markus vart tillsammans 2 månader... vad töntigt det låter =P
Men det känns så skönt att vara så här kär iaf.. :)
Ska träffa den busen sen när han slutat jobba... så då blir det pusskalas ;)

Partajade lite i helgen också.. Hon en kille som heter Sebbe... (tror jag) han fyllde 20 år iaf... =P
Så jag, Markus o Maria satt hemma hos mig en stund innan o kuckelurade lite...
Plockade upp Gugge på vägen till Mesta där vi skulle hämta Anders o Hasse...
Och då fick vi den briljanta idén att vi skulle åka hem till Markus också och träffa päronen...
Kanske inte så bra första intryck att jag kommer dit onykter... =P men men.. Hans pappa var så himla söt och på den korta tiden jag träffade honom så verkade han väldigt trevlig :)
Men nästa gång hoppas jag ju att vi träffas på ett lite bättre sätt och att Markus mamma är med ;)





Jaha... sprungit runt halva jävla stan idag då... grymt jobbigt.... och det här jävla vädret gör ju att man verkligen tappar suget...
Skulle till banken och be dom skriva ut kontoutdrag åt mig... var tvungen att betala för det OMFG!!!!!!!!! 
Jag menar.. vad fan är det här?!?!!?  Fittor... åhh överallt är det fittor..!

Och sen då.. det blir bara bättre.... Tänkte att jag skulle springa in på ams för att få det överstökat....
Underbart att behöva sitta där i en timme och bara glo.. fyyy faaaan säger jag bara.. tur att jag hade sällskap... ville helst bara gå därifrån.. hade jag vetat hur lång tid det skulle ta hade jag hunnit springa en massa andra ärenden.... fan..!
Hela dagen har gått åt att prata med muppar och idioter..!
Jag blir så lycklig.... och nu ska jag sätta mig med alla mina papper och kolla igenom vad jag måste göra..  :/
Grymt frustrerande allt det här..!

Hoppas in i duschen snart också... dricka lite kaffe och försöka lugna ner mig igen.... svårt att känna någon gläjde just nu..Skulle behöva dammsuga idag igen... men jag orkar verkligen inte det.. gjorde det igår och vad hjälpte det... märks att jag börjar flippa nu när jag går runt och är sur på min katt =S
Min mage börjar paja igen också.. fast inte riktigt som den var förut... nu har trenden vänt.. nu ska man tydligen behöva kämpa för det :/
Trött på detta..! Fitt mage, fitt ams, fitt alfa, fitt sverige... Grrrrr...!!!!

Och ingen bra sömn inatt heller.. somnade väl till vid typ 3 iaf.. men vaknade igen vid fyra.. kallsvettig och fattade inte vart jag var... grymt äcklig mardröm.... dom slog mig och sparkade på mig...och vad jag sprang o sprang... läskigt som tusan.
Undrar om dessa mupp-drömmar försöker säga nått..?!?!
Skulle igentligen inte tro det.. men det är ju alltid kul att leka "snillena spekulerar"..!
Mycket  morr är det idag iaf... blir nog bättre bara jag får lugna ner mig lite....

__________________________________________________________________


Ligger i soffan nu och kollar på Top Model... tjejerna är ju för roliga...
Drama drama drama...

Pratade en liten stund med Stefan också.. så skönt att höra att han har lugnat ner sig nu och börjar se framåt... han lät väldigt positiv denna gången.. om men gemför med i söndags... Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig gubben!
Du förtjänar det mer än någon!

Singelliv?!?!
Det är ett mysterium..
Förhållande?!!
Big Fucking jävla mysterium..

Det finns ju för och nackdelar med allt...
Otroligt skönt att inte behöva tänkta på någon annan än sig själv.. man kan aldrig skylle över sina misstag på någon annan än sig själv... Man ska aldrig ångra något man gör eller säger... tänk därimot efter hur du gör det och hur du säger det...
Men överväger man så finns det fler fördelar med förhållande... någon som alltid finns där för dig.. någon som får dig att känna dig speciell...Vakna upp brevid någon som håller om dig och bara känna denna persons doft..
Jag o Madde satt och diskuterade detta väldigt länge under en mysig fika stund... Det är alltid skönt att "slippa" sin partner några timmar om dagen... så man får sin ensamtid... och för att få tid att göra det du måste göra...
Men när kvällen kommer så vill du ändå bara gå och lägga dig brevid honom... det är allt som betyder nått när dagen är slut...
Sova... sova med sin partner... det är viktigt...!  och att man hörs varje dag.. även om det bara är ett litet sms eller ett snabbt telefon samtal... man behöver det.. För att känna DET som bara killar kan få oss att känna..


Och killar har ju det där lilla speciella som bara dom kan göra... det där som gör att vi flickor blir helt tokiga...
Ni vet en kille som står och klär på sig eller klär av sig... sättet han knäpper sina knappar på sin skjorta... eller drar i ett bälte på sina jeans... Minen dom gör när dom står och fixar håret...
När dom drar din lugg lite åt sidan för att få se mer av ditt ansikte..
Det är dessa små saker som jag pratar om...och som verkligen berör...
Alla tjejer vet vad jag pratar om... ;)

Det finns alltså en hel del att säga om detta.... =P

Nehe nu är det väl dags att sätta på lite kaffe.. eller ska jag ta te istället.... ?!?
skulle väl vara bättre för magen antar jag...
Desperata husmusar ikväll iaf.. =) sweet.. Vi flickor vart väldigt arga förra gången...! =P


Du får inte ha mig som en dröm.. När jag vill vara din verklighet

Hörs då!!
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0