Torsdag...regn regn regn

Hade gärna bloggat tidigare men vart avrådd att inte göra det..Det hade helt enkelt inte "sett" bra ut för dom som nu läser den..Den hade varit ganska agressiv!

Jag måste nog vara den mest neurotiska människan någonsin...
Det är bra tur att mina vänner orkar stå ut med mig ibland.. och att dom alltid stöttar mig!

Detta kommer säkert att låta väldigt konstigt.. Men ibland är vänner mycket bättre än pojkvänner... =/
En pojkvän kan helt enkelt inte förstå dig som en bästa vän kan..Och det kan ju finnas alla möjliga faktorer till varför det är så..Men så är det i alla fall!
Men en vän kan inte finnas där för dig som en pojkvän kan heller...
Och det är precis vad jag behöver just nu.. jag behöver vara med Markus... jag behöver höra hans röst och jag behöver känns hans närhet...
Jag behöver.......


Fick ett väldigt glatt besked igår BTW.... På måndag ska jag skriva på papprena för att snart få börja jobba på First Class Coffehouse!
Så det känns väldigt skönt att få det gjort.. Få reda på vad man kommer att tjäna och förhoppningsvis på hur mycket man kommer att få jobba.. :)
Så det gör att allting känns lite bättre...




Har varit på stan hela dagen med Madde & Madde idag..
käkat lunch och fikat lite... shoppat som bara den.. =P
Var väldigt svårt att gå in i en butik utan att köpa nått... kunde inte ens gå in på Apoteket utan att ha en påse när man gick ut därifrån... Och då är det fan illa =P hahhahah!
Men jag gjorde ett riktigt kap iaf ;)  Gick in på Kicks och gluttade runt ett bra tag....
Gick och sniffade på alla parfymer så efter ett tag kände man ingen skillnad =P
Hittade Markus parfym så den gick jag runt med ett tag och bara njöt... ;)
Men hur som helt mitt kap: Hittade en Escada parfym.... 100 ml = 499 Kr....
Och sen en likadan fast 50 ml = 499 Kr...

Hhahahahhahaha klart som korvspad att jag köpte den stora!!! Klockrent pris tycker jag...Det var riktigt roligt.. Och gott luktar den också.. Riktigt sött!

Kom hem för en stund sen och har dammsugit lite och grejat med tvätten och så..
Börjar bli lite hungrig så jag antar att det är dags att äta igen... Orkar bara inte ställa mig och laga mat nu...Blir väl att värma på lite rester istället... =/
Sen ska jag hoppa in i duschen och stå där en stund och bara mysa....Försöka att raka mina ben kanske... Lite svårt med alla jävla myggbett.. har ingen lust att riva upp alla...hmmm...


Och Och Och.. Jag skulle kunna ge mitt vänstra ben för att få höra Markus röst just nu.. eller ja kanske inte, men ni fattar...
Och en puss... fatta bara en liten puss... O M G.... Den skulle jag kunna leva på länge.. hahah...
Usch... Det här var fan det värsta jag har varit med om på länge =P
Mmmm just det, tyck lite synd om mig nu ;) buuhuuu för Acke!

Nej som sagt... äta lite då...!
Sköt om Er alla!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Det är tufft med förhållanden :P Men håll ut nu gumman, snart är han hemma igen ;D

2009-06-19 @ 13:26:32
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0