Slö söndag

Ligger just nu och väntar på att Simpsons ska börja... dubbel avsnitt.. Sen efter det så är det dubbelt av Family Guy.. Så jag har något att göra iaf 2 timmar framåt..
Ska väl vika lite tvätt också under tiden hade jag tänkt.. skulle även behöva diska lite..
Men just nu letar jag efter grejer att göra, orkar liksom inte sitta och glo hela dagen =/

Funderar på om man ska ta en promenad senare ikväll iaf.. :) beroende på hur vädret håller uppe eller inte..


jaha, nu var midsommar över också...
I Fredags var jag med Madde & Rickard hemma hos Maddes mamma och käkade och drack lite.. Det var väldigt trevligt...Väldigt god mat och jätte trevligt sällskap... Skönt att solen tittade fram också så att vi kunde sitta ute en liten stund iaf och mysa...
Tanken var sen att vi skulle sitta ett gäng hemma hos Madde & Rickard och bara små festa lite.. inga större utsvävningar liksom.. Men allt vart inte riktigt som planerat och klockan tickade på så jag bestämde mig för att gå hem och lägga mig istället...Vilken var en väldigt bra idé!
Kom hem och slog på Tv men upptäckte att det bara var skit som visades ändå så jag hoppade in i duschen och gick och la mig istället...
Och från vad jag fick höra från Madde igår så gjorde jag verkligen rätt val ;D
hon och Rickard hade gått ut på Harrys och fortsatt och sedan hamnat på efterfest.. =P
Tydligen hade det väl  inte slutat så himla bra.. Men men..

Igår låg jag & Madde på varsin soffa och bara dog lite grann... pillade lite på våra pizzor, drack te och käkade glass... En väääldigt lugn dag...Men det var skönt att inte göra någonting...
Men jag känner därimot idag att jag inte bara kan ligga på soffan och glo.. Måste göra någon nytta... =/ Hmm.. tänk tänk tänk!


Längtar tills imorgon när jag ska träffa Dayana... bara få allting klart så man kan börja gå vidare.. :)

Och imorgon börjar Hove festivalen också... Så det är kanske nu jag ska börja bli orolig för Markus att han inte dricker sig för full och gör en massa dumheter =P hahaha!
Samtidigt ser jag fram imot nästa vecka.. Då vet jag att han kommer hem snart! :)
Den här sms kontakten är ju värdelös.. men det blir ju för dyrt om man ska hålla på att ringa hela tiden...
Men detta konstaterar bara vad jag trott hela tiden, "distans-förhållande" = SUGER!
Jag skulle fan aldrig klara av det... Svårt att kunna hålla sig trogen tror jag =/
Fattar inte folk som står ut med det.. Idioter ;P


Jag hoppas att min vecka blir fullbokad iaf.. Så att man hela tiden har saker att göra... Och är jag "ledig" så får jag väl bosätta mig ute i Mälarbaden och bara sola kanske =P Kan ju hoppas på att vädret gör som jag vill...
Får ju förhoppningsvis mina pengar nästa vecka också.. Skönt som tusan..! Bara jag får rätt summa nu efter allt krångel..
Har varit väldigt skönt nu senaste 2 månaderna.. har verkligen kunnat unna mig att shoppa trams och kunna åka och storhandla...Har inte behövt oroa mig speciellt mycket.. Allt har gått ihop hela tiden...



Pratade med Mamma i fredags också.. Saknar henne så mycket.. Vill gärna träffa henne snart igen.. Men nu är det ju sommar och då är dom aldrig hemma ändå.. Får väl se när jag kan se dom nästa gång...

Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge...


Hoppas även att brorsan kommer till Tuna nästa vecka... skulle vara kul att träffa dom igen..Vill verkligen att det ska funka mellan oss så att man kan träffas bara för att träffas.. inte för att någonting måste fixas...





Nehe.. klockan är 12.00.. Dags att käka lite lunch kanske..
Fast eftersom jag är så slö idag så blir det nog bara en liten sallad..  Och med min älskade fetaost ;)

Önskar alla en trevlig söndag! Och att eran kommande vecka blir bra =)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0