Seg...

Jaha studentskiva igår =)
Riktigt toppen kul dag för övrigt...
Började med en fika på stan med Limpan o Markus, lite synd att vädret inte var riktigt 100:a..
Men som sagt, man kan väl inte då allt...

Hem och fixade till mig och knäckte första ölen och bara satt och var ledsna... Hörde alla flaken som åkte förbi utanför fönstret och pumpade skön musik och alla studenter som stod och tjoade på flaken!
Ett stort GRATTIS till dom! En av bästa dagarna i era liv!

Sen drog vi hem till Anders för att fira att hans lillasyster Sara tagit studenten!
Så himla söt och glad tjej.. Väldigt trevlig och mysig släkt och självklart alla vänner som var där! Nya som gamla!
Och som vanligt när det gäller vårt gäng så är det alltid en skön ganska låg nivå på humorn ;P
Men det är väl det som är charmen med oss..!
Sex sex sex sex sex... Finns det något roligare att prata om?
Eller är det helt enkelt så att vi har inget vettigare att prata om då alla har olika intressen?!?!
Nej det tror jag inte.. Sex är bara för bra!
Tyckte att det var en bra idé också att "skälla" på Markus innan gick också, något som har gått och gnagit mig några dagar.. Skönt och vara full så man bara kan kläcka ur sig vad man känner ;)
Hahhaha No Hard Feelings ;)

Jag, Limpan & Madde alias, The Ludd a.k.a Mummlan rörde oss senare ner på stan för att kolla på
"den lille rackarna" även kallad TIMBUKTU!
Åhh vad  bra det var! Han är ju så jävla söt den faen! Löööv Him!
Efter mycket om och men så rörde vi oss in på Harrys också... Och så här i efterhand kan man ju ändå känna att runda kiosken lockade lite mer faktiskt.. bara köpt en pucko och gått hem liksom.. Det hade kunnat vara en perfekt avslutning på en skön kväll!
Hur som helst, Harrys var väl så där.. Hade väl inte allt för kul.. För mycket folk och för mycket FULLA människor =P
Nej tack!
Flög runt lite i garderoben också innan jag äntligen fick ut våra jackor.. Man vill liksom inte hamna mitt imellan 2 idioter som står och tjafsar... Men dom puttade mig ju i rätt riktning iaf så jag hamnade längst fram =P
Får väl se det positiva i det hela hahah!

_____________________________________________________________________

Grattis min kära älskade pappa på din 53 års dag!
Älskar dig av hela mitt hjärta!
Hade aldrig överlevt utan dig vid min sida!

Och med det sagt, har varit ute i M-baden hela dagen och bara myst och käkat typ hela tiden..
Försökt förstå vad Tholo pratar om och vad han sitter och filosoferar på... Gick väl inge vidare måste jag säga =/

Kom hem för en stund sen så jag har duschat lite och diskat lite... OCH OCH OCH!!!!!
GOSSIP GIRL!!!!!!!!!!
Säsongsavslutning!!! Buuuhuuuu.. satt och snyftade för mig själv!! Så himla bra...
CHUCK CHUCK CHUCK!!! Åhhhhhh   miiiiiiii gooooooood!!!!!
Måste väl springa och byta trosor igen nu tror jag ;P
Bästa avsnitten på väldigt länge..... Och nu måste jag vänta en evighet innan jag får se gänget igen!

Nehe, jag har faktiskt inte så himla mycket mer att skriva nu.. Ser fram imot nästa helg då det är födelsedagsfest på lördagen och dop på söndagen =)
Myspys helg i M-baden!
Ser fram imot att få se moms o pops miner när dom får sin present!
Och förhoppningsvis kan jag kanske få in mina pengar för det också! =)

Ska avsluta min blogg med att lägga upp några underbara bilder jag och Limpan tog igår i väntan på bussen!
Man kan väl säga att det hade spårat ur redan då och detta vart resultaten:













XoXo

Kommentarer
Postat av: Sebastian

haha underbara bilder gumman ;)



Och nej jag är inte gullig.. Bara så man känner liksom :) (Även fast man var en aning full när inlägget skrevs.. host host)

2009-06-09 @ 00:29:32
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0