Onsdag...

Jaha redan onsdag... Gud vad tiden går fort alltså.. Trots allt liksom..
 
Var och skrev på mitt anställningsavtal i måndag och fick en chans att prata lite med Dayana.. Så allt känns väldigt bra just nu.. Är bara väldigt nervös men det hör väl till antar jag...
Kommer att börja jobba på Fredag..Väntar igentligen bara på att Dayana ska ringa nu så att jag kan komma in på en "utbildningsdag" .. Just för att vi ska ha lite koll på vad vi ska göra när vi väl är där =P
Det är tråkigt att det har varit så himla mycket strul för dom hela tiden.. För det som var sagt från början var ju att dom ville öppna i slutet av Maj men på grund av alla förseningar så har allt blivit så krångligt.. Nu blir det ju så att vi bara slängs in i arbetet och hinner knappt reagera =P
men som sagt, skönt att det äntligen rullar igång.. Ska bli toppen att få börja jobba igen och ordna upp mitt liv igen.. :)
Hehe, känns som att jag snart kommer börja klaga på att det är så tråkigt att jobba för man är ju som man är.. =P
Och innerst inne så vill jag ju bara jobba samtidigt som det kan vara ganska skönt att bara vara hemma..
Hehe, jag tror att alla klagar på sina jobb faktiskt..
Ehh, jag ser fram imot detta iaf..! =P
Undrar bara hur det kommer bli med Markus.. Han är ju så van nu vid att jag ALLTID är tillgänglig och har hur mycket tid som helst, kan vara uppe sent på nätterna och igentligen inte behöva bry mig så mycket.. Det blir nog en rejäl omställning för honom också.. Men förhoppningsvis positiv..

Lite synd bara att han har 3 veckors semester nu när han kommer hem från Hove och då har inte jag tid med honom =P
Eller, tid finns ju.. jag ska ju inte jobba dygnet runt.. Men det kommer inte bli som jag hade tänkt mig..
Jag hade ju planer på att låsa in honom en vecka i min lägenhet och bara ha honom för mig själv.. Tror jag får skippa det =P Hahah.. Tror att han är lite imot att sitta ensam hemma hos mig och bara glo =P
Bara en känsla jag får ;)

Anyway...!
Var med Madde H på stan igår och bara satt och myste på Smak (som vanligt) Njöt av solen och det underbara sällskapet... Det är så himla kul att träffa Madde och magen.. Den är så stor och mysig... Hon är så himla fin.. En riktigt vacker gravid kvinna, som kommer att bli en underbar mamma!
Tyvär så hade snuttan lite ont igår, men hon får skylla sig själv.. Det finns en anledning till att gravida inte ska lyfta saker =P

Efter våran tripp på stan så gick vi hem till mig och lekte "dricka te" och så hade vi köpt med jordgubbar som vi satt och doppade i grädde.. Riktigt mysigt...Bara satt och snackade känslor, ni vet som kvinnor gör =P
Sen kom andra Madde hem till mig också.. Hon var nyklippt och nyfärgad... Skit snyggt vart det... Det var ett rejält lyft!

Sen gick det bara utför... räknade ut att i 5 timmar i streck så satt vi och pratade om........... tro det eller ej...... SEX!
Hahahhah, vi har nog allt för mycket tid.... Men det tog liksom aldrig slut... Och fast man tycker att vi känner varandra så himla väl och vet typ allt så finns det alltid något nytt att komma med.. =)
Så jävla klockrent...Oj oj oj, killar.. det finns en heeeeeel del att säga om er =P

Men vi d typ 23.30 så åkte Madde hem och då var det dags för mig att krypa ner i sängen och kolla på Seinfeld...
Men jag orkade inte ens med det... somnade väldigt fort och sov som en liten gris hela natten..
Tror att jag var lite trött med tanke på att jag knappt sovit nått natten innan =/

Känner mig lite lugnare nu iaf efter att jag fått prata av mig med flickorna...
Festivalen slutar imorgon och så åker han hem någon gång på fredagen... Antar att han är tillbaka i Sverige på lördagen.. någon gång på eftermiddagen/ kvällen... Förhoppningsvis så får jag lite tid med honom då iaf..
Ska bli så skönt att få sova med M igen...Få känna hans armar runt mig..
Min älskade Markus!


Nu är det dags att fortsätta min städning som jag påbörjade igår...Sen lite senare ska jag laga lite god middag... Till mig själv =P hahahhaha!  Och det var väl typ planen för dagen.. Och så får jag väl förhoppningsvis ett samtal idag också =)
Nehe, bort från datorn nu då...!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0