Måndags blogg igen...

Jaaa... vad tror ni att jag gör?
Har precis duschat och sitter just nu bara och tar det lite lugnt framför tvn...
Väntar på att Top Model ska börja... ganska roligt att sitta och titta på gamla säsongerna =)
Så fort min ansikte lugnat ner sig så ska jag sminka mig lite... ska försöka att se extra bra ut ikväll hade jag tänkt!
Har ju bara ett dygn kvar nu med Markus innan han drar till Hove, är väl inte stormförtjust direkt.. Men vad ska man göra?
Det är ju bara att gilla läget helt enkelt...Det är ju fortfarande någonting som han verkligen verkligen vill göra...
Så jag försöker verkligen att vara glad för hans skull... Men jag tycker ju iaf lite synd om mig själv som kommer bli ensam ;P

Anyway...
Har varit ute i Mälarbaden hela helgen och härjat.
Ylenas 50 års fest på lördagen och Thilos dop på söndagen! =)

Och trots vädret så har allting varit helt underbart! Jätte trevlig att träffa alla människor och bara sitta och mysa hela kvällen med min älskling... Hela tjocka släkten tyckte om honom, vore väl konstigt annars ;)
Moms och Pops fick sin resa, finally... =) Och jag tror verkligen att dom uppskattade det!
Så nu kan man slappna av lite också...Ska bara fixa onlineincheckningen sen är dom redo att åka =)
Ohh jisses vad mycket alkohol det vart också =P Tror inte att man fattade riktigt hur mycket man igentligen "hälde" i sig..
Men ett antal öl blev det nog, plus bål och vin självklart ;)

Dopet var väldigt fint det också... blir en speciell känsla när man har den hemma i trädgården också...
Prästen var riktigt bra, inte som en typiskt präst liksom.. =)
Och jag hade ju fått äran att läsa en dikt som Catja valt ut ... Gud vad nervös jag var men jag tycker det gick rätt hyfsat!
Vart bara lite irriterad på en viss syster som inte behagade att delta uder själva cermonin..! Dåligt!
Hade gärna velat lägga upp lite bilder från båda dagarna men jag var tyvär för full ena dagen och för bakis den andra för att ens orka ta kort =P

Efter dopet så körde pappa hem mig och Markus så att jag fick duscha och fräscha till mig lite :)
Sen gick jag och älsklingen till Akropolis och unnade oss lite god mat! Och det var helt rätt!
La sig som bomull i magen ;)
När vi kom hem till Markus så bädda vi ner oss i sängen och kollade på film och käkade kladdkaka =)
Tror inte att kvällen kunde ha slutat bättre!
<3






Just nu är det lite synd om mig också...
Dum som jag är tog jag inte på mig något myggmedel i lördags... tänkte inte att det skulle bli så illa..
Och grejen är att min kropp har inte reagerat på betten förens inatt/imorse...
Så JA, jag har suttit och räknat dom.. Och JAAAAA det kliar!!!!
34 stycken!!!!!! Och det är alltså bara på mina vader då resten av kroppen var täckt....!!
Varför tog jag inte bara vanliga baggy?!?!? varför skulle jag ta piratbyxorna?!?!
Fuck!
Är hövvvet dumt så får kroppen lida.... klåda klåda klåda...
Mina vader är så uppsvullna... ser ut som att jag bara har lår just nu, sen kommer ett par fötter längst ner liksom ;P

Funderar på om jag ska äta lite... käkade för några timmar sen men känner att det kurrar lite i magen ändå...!
Känner mig fortfarande lite bakis konstigt nog.. Men jag är sugen på allt.. Och jag är ju ganska säkert på att jag inte har en bulle i ugnen liksom =P hahah!
En kladdkaka till skulle ju inte sitta fel... glömde mina chips hemma hos Markus också =( Dom skulle sitta fint just nu!


Ohh Markus Markus! Du är så fantastisk! Jag älskar dig så himla mycket!
Kommer sakna dig så otroligt mycket när du är borta! Jag hoppas verkligen att Du får det underbart där borta!
Njut njut njut!
Massa kärlek till Dig M! <3


Dags att fixa mig en kopp te nu iaf =)
Sköt om Er mina kära.. och lova att tycka lite synd om mig ;P hahahha!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Lite synd.. men bara liiite right? ;)

Låter som du haft en toppenhelg iaf.. Gött mos :D

2009-06-16 @ 14:25:05
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0