Fredag!!

Nyss hemkommen från staden.. =)
Har tagit en fika med Tobbe och shoppat lite kul..
Älskar verkligen när det är REA!!! =D Så mina favorit linnen var det 50 % på så då får man väl passa på..
Sen köpte jag lite gulliga kallingar till Markus också.. Skiter i om han tycker att dom är fina.. =P haha.. jag vill att han ska ha på sig dom iaf ;) haha!

Så himla fint och underbart väder idag..Vill bara att denna dag ska gå fort.. Markus kommer hem någon gång inatt... Så då ska jag ligga i hans säng och vänta på honom =)
Ska bli så underbart att träffa honom igen!

Skulle ju igentligen ha börjar jobba idag.. Men vet inte riktigt vad som hände med det..
Har inte hört någonting om tider eller så..
Jag gick förbi och kollade lite men det såg rätt dött ut så jag vet inte..
Jävligt trist.. Men lite tur i oturen då.. Får jag ju umgås med älsklingen istället...
Men jag fattar inte varför dom inte har hört av sig.. känns ju lite oseriöst faktiskt...
Vet ju inte hur det blir imorgon heller om dom ringer då.. =S
Tycker att allting verkar så osäkert och krångligt...
Man kan ju vara rätt säker på att dom kommer öppna iaf med tanke på hur mycket pengar dom ändå har lagt ner på stället... Men när vet man ju aldrig.. Får hoppas att Dayana hör av sig snart så att jag kan få ett klart besked..
Börjar klia lite i fingrarna nu kan jag säga =P
Och bara ur den ekonomiska synpunkten så behöver jag ju veta...
Hmm.. lurigt det här..

så... hur ska jag få denna dag att rulla på fort?!?!
Leka lite med Madde sen när hon är klar på stan.. kände att jag inte orkade fortsätta springa runt med henne.. Har ju ändå varit på stan i några timmar och gluttat...
Kanske glo på Harry Potter senare ikväll =P hahaha! dricka lite te förmodligen =P

Alltså jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.. känner att jag skakar i hela kroppen..
Blir lite nervös när jag vet att jag snart ska få träffa Markus..
Alltså jag är ju fortfarande nykär och tramsig... =P
Det bara pirrar i hela kroppen och mina händer bara skakar... Känner som att det är typ första gången vi ses och man är så rädd för att göra bort sig eller nått sånt =P hahaha...
Känner mig aslöjlig!
Men det är väl så här det ska vara när man är kär...  eller? ;)
Kanske blir att jag låser in honom ändå... så länge Dayana inte hör av sig =)
Hehehe... stänger av mobilerna och ringer hemkörning om man blir hungrig... =P
Låter perfekt tycker jag... hahaha!

Nehe.. nu får jag sluta... vet ju knappt vad jag skriver längre.. Tramsinlägg =P

Sköt om er alla underbara vänner!


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0