Torsdag

Oj.... nästan 2 veckor sen jag bloggade sist.. Jag börjar kanske tackla av =P hehe..
Fast helt ärligt så har jag inte haft tid.. Spenderade väldigt mycket tid med Markus direkt efter att han hade kommit hem.. Bara var.. Så himla skönt att få vara med honom igen..!
Usch vad jag hade saknat honom mycket.. Så skönt att få prata med honom igen och bara få skratta ihop med honom..

men denna vecka har jag varit upptagen på grund av jobb istället...
Känns skönt att få komma igång igen.. Men det är ändå lite blandade känslor inför allt..
Som det är just nu så är allt så himla oorganiserat och NOLL kommunication... Så det är väldigt jobbigt..
Men känner sig verkligen hjälplös... Man får inte sin röst hört heller..
Dom vill att man ska ta egna initiativ och så.. Men hur ska man kunna göra det när någon står och kontrollerar minsta lilla rörelse man gör och vägrar lyssna på ens förslag =S
Jag fattar inte!!
Inte för att jag är någon expert men jag har ändå jobbat med det förut och vet hur folket i Eskilstuna funkar så lite koll har man ju.. Men hitills har allt jag sagt eller föreslagit varit FEL FEL FEL! =/
Förstår verkligen inte varför...??
Så det är väl lika bra att bara vara tyst och följa direktiv.. eller nått =S
Lite tröttsamt..

Men man får väl hoppas på att det blir bättre när allt rullat igång mer och man börjar få in mer rutiner och så..
För som det är nu så är det bara kaos... och man känner sig inte sugen på att gå dit igen...och så ska det verkligen inte kännas efter mindre än en vecka...!
Men som sagt.. det är bara att bita ihop nu och göra det bästa utav situationen! =)

Kom hem för typ en timme sen och har käkat och duschat lite.. så himla skönt.. Man luktar ju inte mumma direkt när man kommer hem! Så nu sitter jag och moffar lite chips och bara väntar på någon bra tvprogram.. och sen på att Markus ska komma såklart =) Vill mysa ner mig i sängen med honom och bara ligga och glo..

Skulle kanske vika lite tvätt igentligen.. men vi får se om jag orkar =P

Hmm, undrar hur helgen blir igentligen... Om jag jobbar eller inte?
Kan ju inte jobba hur många dagar i streck som helst liksom.. men men...
Man vill ju gärna ha ett liv samtidigt som man jobbar... =P

Ohh mycket tankar i skallen nu kan jag säga.. upp och ner hela tiden...
Men jag tycker ändå att innerst inne i själen så är jag lycklig ! =)
Jag har allt jag behöver i mitt liv!
Jag har min älskade Markus! <3

Nej nu ska jag sluta.. fortsätta tugga på mina chips sen torka håret!
Höres! Sköt om er!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Gumman.. Du är grym :D

2009-07-11 @ 11:38:08
URL: http://soderroos.blogg.se/
Postat av: Limp Your Pimp

Lite struligt det verkar..!

Men det löser sig nog snart, så fort ni kommit igång ordentligt.. Annars får jag la komma och tjöööta på dom lite ;)

2009-07-13 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0