Onsdag!

Maddes födelsedag idag =)
Min underbara vän blir 23 år idag!!
Vi ska mötas upp några vänner om 2 timmar och käka lite middag och bara fira henne lite grann, den riktiga festen blir på lördag istället :)
Håller mina tummar för att hon ska gilla presenten vi köpt åt henne.. =)

Har legat hemma i 2 dagar nu också... feber och förkylning..
Så jävla taskig tajming =(
Andra veckan på jobbet, ser verkligen inte bra ut..Men samtidigt kände jag att jag var tvungen att vara hemma och vila upp mig annars är väl risken att det blir ännu värre bara...
Men det är bara sjukt irriterande att det ska hända just nu, när vi precis har öppnat..
Jag kunde väl ha varit sjuk när jag gick arbetslös men nej då =/

Men i övrigt tycker jag att allt går bra på jobbet.. Det rullar på liksom..
Ska bli skönt sen när alla får in sina rutiner och man slipper tänka på vad man gör.. Man bara gör det liksom..
Det kommer nog snart.. Verkar som att alla kommer överens iaf.. Inga konstigheter liksom...
Man skulle vilja lära känna alla lite bättre bara..Men det kommer väl senare... Får ge det lite tid..

Ska upp och jobba imorgon igen.. För som det är nu så är jag bara lite hostig och snuvig..
Men så länge febern är borta så är det  bara att gå och jobba igen =)
Ska bli skönt att komma tillbaka!


Har varit rätt skönt att börja jobba nu när Markus har semester.. Då får jag ändå spendera väldigt mycket tid med honom vilket gör att jag mår mycket bättre.. Undrar hur det kommer bli nästa vecka när han går på sitt heltids-schema igen ?!?

Tror att det blir bra...För båda två faktiskt..
Jag får äntligen känna att JAG gör någonting.. Inte bara sitter hemma och väntar på att HAN ska sluta jobba och att HAN ska höra av sig och säga att han vill träffas eller nått...
Men vi har suttit och pratat väldigt mycket om just detta..
Känns som att allting kanske hade en mening..?
Det kanske var bra att jag var arbetslös ett tag just för att vi skulle få tid för varandra, tid att lära känna varandra...
Det finns nog en bra anledning till att vi träffades just när vi gjorde det...
Även fast jag vetat vem han var långt innan han visste vem jag var =P
Men det var nog tur att vi inte träffades tidigare...
Det är nu det händer.. Nu är det våran tid!

Och...

Jag kunde inte vara lyckligare!
Jag älskar verkligen dig Markus!


Längtar tills nästa vecka också.. pratade med mamma igår och hon berättade att dom förmodligen kommer upp till Tuna i början av nästa vecka.. Ska bli så skönt att få träffa dom igen.. Bara tiden finns! hoppas hoppas!

Nehe, börja göra sig iordning nu då... 1,5 timme kvar nu.. =P
Vet ju inte riktigt vad jag ska göra med håret än.. Orka platta det ;) Vi får se vad det blir av det!
Hoppas att alla får en trevlig kväll allihopa!

Och ett STORT grattis till min kära vän Sebbe...! Skönt att se dig så här glad!
Lycka till till Er båda!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0