Friday...

Håller på och river runt i lägenheten.. Fick ett litet ryck nu och kände att jag var bara tvungen att skrubba mitt handfat =S
Sen har jag även diskat, tvättat och dammsugit...Var bara tvungen att få det gjort också..
Men nu är man ju helt uppe i varv och jag känner att jag bara vill fortsätta fixa i hela lägenheten..
Kanske hänga upp mina nya skit snygga gardiner ;)
Är bara lite orsäker på om dom passar in i resten av inredninge... Mitt rum går ju i svart och brunt och gardinerna är grå/ svarta.. =P Hmm får ta mig en funderare på den ett tag till tror jag =P
Skulle igentligen vilja dra igång en till tvättmaskin men problemet är att jag inte har någonstans att hänga upp skiten sen..

Dagen på jobbet har väl varit bra.. Den började inte så himla bra.. Höll på att ryka ihop med chefen av en väldigt töntig anledning men sen kom han till mig och ville fortsätta prata och då sa jag bara som det var och då höll han till slut med mig... Att det ska vara så mycket problem med skit grejer..
Vissa saker får man helt enkelt bara acceptera oavsett om du är chef eller inte... *fnys*

Vart inte så lång dag.. Gick hem straxt efter kl.15.. Efter att jag hade stått i solariumet såklart ;)
Heheh lite lurigt det är att stå upp och sola.. Men mycket lättare att komma åt på alla ställen..
Men jag kan ju säga att dom 8 minuter jag stod räckte gott och väl, vart lite yr i bollen efteråt =P
Men vad fan, vill man vara fin får man lida pin eller hur är det man säger ;)


Vilket KUL liv jag har då.. Sitter hemma ENSAM på en fredag kväll och städar lägenheten.. Herregud..
Vad har det blivit av mig?!?!
Från att ha varit en party drottning till det här?!?!
Heheh ända positiva är väl att jag flippar inte ut lika ofta... =P
Men helt seriöst, hoppas verkligen att det vänder snart...


Jag ska bocka av min lista:

1. Skaffat jobb

Ehhh och det var typ det.... Fortfarande inte klippt mig... visste väl att det var någoting jag hade missat =P

Nej men skämtåsido...Jag måste fakiskt gå och klippa mig, känns som att mitt hår har slutat växt nu med tanke på att jag inte klippt mig på vääääldigt länge...snart dags att dra i en ny toning i håret också...

Sen var det ju det här med jobbet.. Om det bara kunde sluta strula så himla mycket hit och dit..
Jag vill bara få igång mitt ordentliga schema så jag kan börja planera min vardag.. Jag måste få igång min ekonomi så jag ser vad jag har och röra mig på i månaden... Så länge allt sånt trams löser sig så löser sig allt annat av sig självt...

Men sen är det ju det här med Markus.. Han börjar också jobba nästa vecka.. Får väl se hur mycket tid vi kommer ha åt varandra sen.. Är faktiskt lite orolig...
För han har inte bara jobbet, har har sin airsoft, sin träning, sin dans... Som sagt.. han har en hel del annat som han vill få in i sitt schema och dt är klart att han ska göra det..
Blir bara lite nervös att jag kanske inte kommer få plats... =/
Ingenting att sitta och spekulera i igentligen... Bara en liten tanke som dök upp tidigare idag...

Kanske blir så helt enkelt att Fröken Ufer får ta och skaffa sig ett riktigt liv istället för att klänga på en pojkvän...
Bara en tanke... hmm...


Har gått och blivit kär i en låt också..
Sean Kingston - Replay
Och i vanliga fall tycker jag inte om snubben men denna har satt sig.. As skön att jobba till har jag märkt =P


Nehe, ta bort arslet ifrån datorn då och fortsätta med mitt...
Sköt om er mina älskade...!

Ser fram imot kvällen imorgon när Mongolen ska firas ;)



XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0