underbart...

" Måste gå hem och babba lite"

Madde Hell är bland dom roligaste människorna jag känner... hon är ju för bra...!! =)
En ren slump att jag sprang på henne på Hurtigs idag... :)

Tanken var idag att jag och Madde.R skulle fika lite och dra en repa på stan.. Men det slutade med att Jag, Madde, Madde & Stefan lurade runt lite.. eller det var väl mest jag o Stefan som lurade runt.. vi hade en heeeeeeel del att snacka om..
Vart så glad över att höra att han verkligen hade stått upp för mig i lördags... Trots att han inte borde...
Sann vän... Försvarar mig när jag beter mig illa....
För nu när vi satt och pratade om allt idag kan vi verkligen inte förstå vad som gick snett?!?! =S
Allt var ju så bra.. Vi var så glada hela tiden... Men uppenbarligen inte... !
Aja Whatever.. känns som att jag inte kan gå runt och grubbla över det längre...
Jag kan inte ändra på det.. gjort är gjort....
" Ohhh Förlåt Jag ska Bättra Mig"          TyyyyyyyyyyyyyyP....!


The Knife - Got 2 Let U.....
Klockrent... kanske skriven till mig ;)
neeej usch vilken hemsk människa jag är....


Och nej jag vill inte förändra allt... Allt jag är...!
Vad ska det då bli av fröken Uferos?!?!?
Vissa små grejer ska jag absolut bli bättre på.... Sånt som jag igentligen jobbar på hela tiden.... Saker som jag vet om.... som personer runt omkring mig hitills inte vet om.... Och sånt jag inte vill att dom ska veta om mig...!
Ohh Drama drama drama...
Måste vara det vi lever för....     ;)



" En Äkta Vän Står Aldrig I Vägen För Dig, Om Du Inte Råkar Vara På Väg Nedåt"


Lite Top Model ikväll då... Lite makeover.... sweet...!
Fy fan.. satt och drog igenom alla Ebba & Didrik avsnitt igår med Markus.... Roligt var det..!
Ebba-Slebba är fan bäst... !
Jag kommer ihåg den serien från när jag var liten.. och det ända jag kommer ihåg är skit låten som Didrik skriver.,.. och att jag verkligen hatade den serien.... =P Har verkligen lärt mig att uppskatta den.... Allt är Madde. H´s fel =P hahahah!

Var nere på Fiks idag och tog en snabb fika med Ylena också... skönt att bara sitta och snacka lite skit.. =)
Längtar tills på torsdag... GRATIS-MAT...!!!!!! =P
Och sen får jag ju träffa Pimpen igen.... känns som att jag inte sett henne på länge... tyyyyyyp 2 veckor =P
Heeeeelt Hysteriskt...!

Och JA..!!!! Jag älskar FOB nya album.... fan bland det bästa jag har hört..!
Deras tidigare plattor är ju heeeelt galna... men denna är verkligen speciell....!
Dom får fan ta och komma till Sverige snart annars kommer jag gråta... !!!...

"Det Måssssste Fattass Masssaaaa Cellllerrr I Diiittt Huuvvveee..."
"Vart Tog Dom Vägen??"



Du är så fruktansvärt barnslig.... Bete dig för fan...!
Trodde du var min vän...!


Nehe joho jaha.. torka lite hår nu kanske.... och smörja in lite ben....Och fortsätta sörpla på mitt kaffe...!
Mmmm så får det bli.... Sköt om er...!
Ohhhh Du.... TYST!!!!!!!!!

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Limp

Hahahahahahaha.. du skriver nog de sjukaste blogg-inläggen som finns =P

Men ROLIGT är det..

2009-01-14 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0