tisdag...usch..!

Suttit i telefonkö i typ en halvtimme.... för att prata med en tjej i max 3 minuter.. kändes ju jävligt nödvändigt... sjuka jävla människor... trött jag blir..!

Var uppe vid nio imorse och strosade runt i lägenheten.. skrubbade handfatet lite.... skit kul... =S
Har till och med käkat frukost idag.. typ helt hysteriskt...!
ska väl se till att laga mig lite lunch också senare om jag orkar...
Vill ju gå på promenad med Maria idag.. ringde henne nyss.. var som att prata med en zombie.. stackarn.... hon låg och sov och lät helt död...! grejen är att jag fick sånt jävla skoskav igår så jag vet inte om jag kommer palla att gå så långt idag.. om det nu blir av....

Dilemma....!
Ska man vara tyst och bara låta det gå?
Eller ska man prata nu innan det är för sent?
Får olika "råd" av olika personer...
Är det meningen att det ska vara så här svårt? Jag tror inte det... tror bara att det är jag själv som inge riktigt kommer överens med mitt huvud just nu...!
Analysera... allt.. hela tiden...!

Nervös


Har kommit på att jag hatar Facebook...!
Måste man vara så dum att man kollar igenom allt.. och då menar jag verkligen allt....!
Man får igentligen inte reda på nått.... det är då man börjar analysera istället....
Och då kommer det... Ex.....som sagt, dom finns där och kommer alltid finnas där..
Du dumpade, sluta flörta med honom!!!!!
Grrr..morr... tvi på din heder..!!!
Usch vad jobbigt det är med ex :P
Jag tyckert absolut att man ska försöka att vara vän med sitt ex... för på ett sätt så är dt ju ändå en av dina bästa vänner som känner dig bäst... ( förutsatt att ni vart tillsammans ett bra tag) haha...=P
Men när saker och ting börjar gå över styr... Då gillar jag det inte längre...
Jag och många med mig säger ofta : Jag vill inte ha honom tillbaka men jag vill inte att någon annan ska ha honom...
Släppa taget... Man måste... Man förstör så mycket för personen annars..
Jag ve inte, jag har växt upp och lärt mig.. Vissa verkar ha en lång väg kvar...!
Men pls.... Sluta flörta med era Ex.. speciellt när ni vet att dom gått vidare och träffat någon ny..!

Aja... Pratade nyss med Madde.. :)
Så hon kommer över snart och ska vara gullig och färga mitt hår.... och jag tror hon behöver en liten kram också..!


Så kär så kär i Markus...!


Puss på er mina bästisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0