Tankar...många funderingar...

Sitter i min lilla mysiga grop i soffan och tänker...
Fick en tillsägelse igår från någon som betyder väldigt mycket för mig..
Saker som jag igentligen redan visste.. men inte förstod hur mycket dom betydde och hur mycket skada dom gör..
Dags för en förändring...Nu vet jag vad jag har att förlora...!

Man tjatar och tjatar på sina vänner... Men man förstår aldrig vad man själv gör för fel... Oftast inte förens det är för sent i alla fall.. Och trots att man alltid sitter och predikar för dom hur dom ska leva sina liv och hur dom ska gå vidare, så kan man ändå inte se in i sitt eget hjärta och se till sitt eget bästa.. Det är väl alltid enklare att hjälpa någon annan när man ser vad deras problem är... Men varför kan man aldrig hjälpa sig själv??

Jag tror jag har kommit till insikt med vad jag gör fel och vad jag behöver... Men det slutar alltid med att man gör precis tvärtimot... Man är förmodligen så grymt barnslig att man vägrar lyssna på folk som bara vill ens bästa.. Jag vet att jag är det i alla fall.... Man tror att man är så stark och klarar av allt själv... Men man gör inte det..!
Jag har alltid trott att jag kunde göra allt....! Stå imot allt... klara mig igenom allt....
Men jag har insett nu att jag behöver hjälp... Jag måste klättra upp på hästen igen...
hitta motivationen...! Hitta styrkan igen...!


Satt och kollade på One Tree Hill nyss.. gamla avsnitt... det är så skönt att man verkligen kan känna igen sig i en Tv-serie... Allt är på riktigt.. det händer verkligen.. Många utav karaktärerna.. när jag ser dom så ser jag alltid en sida från mina egna vänner och den dramatik som är i deras liv... På ett sätt och det lite psykologi för mig...Jag ser vad som är fel och hur man kan lösa det... Låter hel sjukt...men jag tror inte jag är helt ute och cyklar... =P

Jaha... nu har jag vart så där fundersam igen.. haha.. blir alltid tråkiga inlägg då... men jag känner att jag behöver prata med någon om detta... men jag tror mina älsklingar börjar bli ganska trötta på mig nu.... alltid har jag en massa dravel som jag måste få ur mig =P Tack för att ni alltid lyssnar..!

Nehe... hänga lite tvätt nu då.. sen kanske försöka pilla i sig något... äter inge bra längre... känner ingen hunger eller sug.. inte likt mig.... =S
kolla på lite Ebba & Didrik sen iaf =D så jävla najs....!
Sköt om er mina kära..!

Pussss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0