slut i kropp o själ..

Var ute med Stefan, Markus & Haals igår... hamnade på Lotus.. Och det gick väl som det gick.... Har tyvär en massa minnesluckor av kvällen... Fick lite uppdateringar för några timmar sedan om vad som hade hänt...
And It Was Not Pretty...!
Så nu sitter jag och skäms.... in i skamvrån för min del..!

Hur som helst...
Det visade sig att jag hade rätt iaf.....!
El Maco är ÄNTLIGEN tillbaka på donken =D

Har även fått andra uppdateringar...

" folk gör så för att skydda er båda"
vad ska dom skydda oss ifrån??? Ja oj någon kanske blir sårad.... Thats Life!!!

"Jag ser inte att det kommer hålla i längden"
Nej men och? igentligen!?!? Tiden får utvisa det... funkar det så funkar det... det är väl inte mer med det??!


Aja... ska väl snart gå o lägga mig... sätta på någon film som är tråkig så jag somnar ifrån.. ska upp "tidigt" imorgon... Ska till AMS o muppa mig... =( blä blä blä!!  Hoppas verkligen att dom har någon kurs eller nått spännande... vill ha sysselsättning....

O På onsdag kommer Madde hem från tyskland också.. :) så jag hoppas att jag får träffa henne på torsdag !!! =)


Sov så gott o sköt om er..!
Pussss

Kommentarer
Postat av: Limp

Vet inte du att det är sysselsättningsbrist i det här landet?

2009-01-06 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0