men hsdhfishfihds..!!!!

Hmm.. vart ska jag börja...

Fredag
Lura runt på stan med Limpan på dan... Vart utslängda från Hurtigs..! Lövely..!
Trodde faktiskt att ma hade rätt att dricka upp det man köpt.. men det var visst fel =S Dåligt av mig/oss...!
Hittade Madde & Madde bakom en sten och tog med dom till ett annat café så att dom fick lite i sig.. stackarna..

Hmm... käka middag senare på kvällen med Markus, Madde, Rickard, Madde & Pirre.. Sen gick vi och bowlade...
helt sjukt..trodde aldrig att det skulle stå i min blogg att jag hade bowlat...! men så var det iaf...
Gick hem en snabbis till Madde & Pirre efteråt o gjorde så lite som möjligt.. jag fortsatte att dricka öl och tyckte att det var kul..! hmm.. that´s pretty much it..!

Lördag
Filmkväll hemma hos Madde & Rickard... glodde igenom 3 Disneyfilmer... najs...

Söndag
Dö-dag.... glo på film... åka ut till pappsen och käka tacos... =P
Sen senare på kvällen drog vi iväg till Donken med Maria och käkade igen.. dåligt igen..!  men det var trevligt..!
Alltid lika kul att träffa Muffen..


aa det var typ helgen...känns det som iaf...

Idag då... hmm... gick till banken och grejade lite.... fikade med Madde.H.. snackade som vanligt bara en massa skit...
Och allt var jätte bra..
Sen ut till Willys och handla lite med Ylena.. typ höjdpunkten på hela dan..!

I stort sett hela dagen har varit toppen... tills för en liten stund sen...!
Vet inte riktigt vad jag ska säga.. blir fruktansvärt.. hmm.. arg kanske... jag vet inte... känner bara att tårarna är på väg igen.
Och NEJ det spelar ingen roll vad DU säger.. det hjälper inte!!! yatta yatta yatta..!
Det är bara skitsnack ändå...!
Dom finns där, dom kommer alltid att finnas där..!!!!!!!!!
Så otroligt trött på detta... men som sagt.. jag måste ju tydligen hålla min trut stängd...!
Eller ja, det har jag fått som "råd".... sen får vi se om  jag bryr mig om det.... Snart spricker bubblan.. och då kommer jag fan inte kunna hålla käften längre...! Risken är ju bara att allt kommer ut på fel sätt då....
Åhhh fittor.... fittor fittor fittor....!

Funderar på att ta en promenad för att rensa hövvet lite.... vilket jag inte lär göra ändå eftersom det bara sitter en tanke i mitt huvud just nu som stör mig så otroligt mycket.....
Plastikoperation???!!?!    eller räcker det med en liten förändring bara?!?! hmm... lura på den...

Yeye... orka...

Kommentarer
Postat av: Muffen

inte hålla truten, men lägga upp det rätt.. been there done that.. ja fittor e dem allihopa! :D älskar dejj gumman!!! <3

2009-01-26 @ 20:32:44
Postat av: Limp The Pimp

Hmm, överallt är det fittor. Man blir aldrig av med dom.! suck

Well, låter som att du hade en suspekt dag igår..

2009-01-27 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0