Måndag...

Har varit en väldigt lugn och skön måndag... satt och kollade lite på Ams hemsida efter jobb.. men det är verkligen helt dött på arbetsmarknaden... :(

Sen kom Mirvat förbi och tog en kopp kaffe och klippte till mig ;)
Skönt.. behövdes verkligen...! Ska bara låta det få växa ut lite nu sen färga det och börja fixa en frisyr igen..!
Skönt att bara sitta och snacka lite skit... Hon har missat en hel del när hon var i Örebro.... Så nu fick jag göra en kort utläggning om vad jag har pysslat med...
Och på något sätt så kändes det så skönt att höra henne skratta igen.. har saknat det...
Har saknat det sätt jag skrattar på när jag är med henne...!

Tänkte att jag skulle ha tvättat idag men jag får ta det imorgon....
Ska träffa Madde imorgon också.. hon får hjälpa mig med mitt betyg... Måste skriva mitt egna från Hurtigs.. och jag känner inte för att bara använda mina egna ord.. Och eftersom Riad tydligen inte ville skriva det så får jag väl ta till lite expert hjälp..! ;)
Sen ska det bli skönt att träffa Madde... Min lilla trötta gumma..!


Någonting har hänt... Kan inte förklara.... Någonting är bara så fruktansvärt fel just nu..!


Kanske det kortaste inlägget hitills... men jag verkligen inte så mycket mer att skriva...!
Måste gå och röka nu..!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0