lite bättre idag...

Igår var det morr morr på det mesta... Idiot Riad..!
Idag är det lite mer som: Idiot arbetsförmedlingen =P
Herrekörs vad mycket idioter det finns...
Och den största idioten av dom alla:

babbabbba... *trumvirvel*

Alexandra..!!! Yeeeyyy..!

Cp tankar hela tiden.. satt nyss med Madde & Madde och pratade om allt trams som man funderar på varje jävla dag.. Man är ju så grymt larvig..Som jag sagt förut.. man blir dum i hövvvet när man är kär...
Det är den tiden då det analyseras mest..!
Och det sjuka är att jag o mina flickor tycker och tänker precis samma sak... men pratar man med sina killkompisar har dom en helt annan uppfattning... =S
Blir helt knäpp på det här..!
Men det bästa är ändå att jag har världens bästa flickor.. Jag kan verkligen vara så himla ärlig mot dom.. även fast vissa saker låter så sinnessjukt och ibland lite elakt...
Uj uj uj.. Vi tjejer är verkligen skumma varelser...!

Har försökt att gå in mina nya stövlar idag också... ohh vad jag hatar nya skor.. redan blåsor... på STORTÅN... =/ Aj!
Men dom är ju snygga iaf... får väl trösta mig med det.. och även om det är ett tufft jobb så måste ju någon göra det ;)

Sitter och väntar på älsklingen just nu... vill bara pussa på honom... känns som att det var länge sen.. =P haha.. typ i tisdag...! haha..... tur att jag är så söt annars skulle jag väl ha blivit inlagt för länge sen för gud vet vad =P


Åhhhh vad jag älskar mitt nya armband.. =) Lite kill-aktigt men dock så snyggt ;) My kinda style..!

Jaha, verkar som att vi ska gå och bowla imorgon iaf.. om det funkar för alla...Och förhoppningsvis lite middag o så..
Nu börjas det..
Par-grejer... Omfg...!
Och vi kom på också att det är snart Alla Stjärtars jävla dag...! Värsta dagen på hela året =P hahaha...!
Då alla ska vara så himla puttinuttiga mot varandra.... Och JA.. jag är anti.... fast samtidigt... blir man inte uppvaktad av sin pojkvän då... ja då går ju världen under =P
Dubbel-moral?           hahah you tell me ;)

Jaha.. lite hungrig igen.. vill ha kebab =) hahah....!
Men jag ska nog röka lite nu... Sen bara vänta vänta vänta..... kanske hissa ner mitt hår så Markus får klättra upp till mig...
Hahah.. det skulle ju vara en syn för gudarna =P
Sköt om er mina barn..!

Pussss


Kommentarer
Postat av: Muffen

Måste få se dina finfina stövlar sen;) tråkigt att vi inte kunde va me å bowla men nån annan gång;) donkan nästa då?=) pussssss

2009-01-25 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0