hurt-bulle ;)

Känner att jag verkligen vill komma igång att göra nått nu... tog en liten promenad ikväll... och hamnade på ÖB.. =) Så jag passade på att shoppa på mig lite nödvändigheter...!
Även fast vädret sög ikväll så var det himla skönt att komma utanför dörren och bara gå...
Kanske något jag ska fortsätta med... Lite trist bara om man måste gå ensam o så...
Då är det väl bara att plugga in lurarna och rusa på till takterna av FOB... =)

Fick lite sköna papper ifrån pappa idag också.... Min slutlön!!!!!
Skönt... nu kan jag andas ut åtminstonde 2 månader till.... =)

Hade ett "möte" med Lotta idag också....Vilken skillnad det är på Ams och på Startkraft....
När man lämnar Ams går man verkligen och hänger med huvudet... Känner ingen motivation till att göra någonting..
Men efter en timmes samtal med Lotta kände jag verkligen att allt kommer ordna sig... Hon peppar än och får en att känna att man verkligen kan bara man vill...!
Hon sa det att som arbetslös känner man sig alltid väldigt ensam och utanför... Och det har hon så rätt i..
Man känner sig så grymt värdelös och inkompetent.....! =(
Inte lätt att hålla humöret uppe då... men man får väl helt enkelt bara fortsätta försöka....! :)

Träffade Madde & Madde idag också... lunchade lite och tog en snabbis in på H&M...!
Vart så himla sur... hittade en skit snygg Bh med matchande trosor som jag verkligen ville ha... men självklart så hade dom inte min storlek.. =( Sur man blir.... När man väl hittar underkläder som bara skriker KÖP!!!! =(
Aja inte mycket att göra åt saken... bara att leta vidare..
När jag blir äldre, jag glömmer...!

Skit konstigt när jag skulle kila ner på stan idag också... någonting smällde till i benet och jag haltade vidare ner till stan... Kändes typ som att jag sträckt en muskel eller nått... Värkte i hela ljumsken.. =S
Men det gick över ganska snabbt... tycker det är läskigt sånt där... Man funderar ju på om allt verkligen står rätt till med kroppen...Vet ju att min rygg är cp men vad fan....!
Skulle ju vara skönt att verkligen på riktigt komma igång och röra på sig... Men jag vill ju rida jue.....!
Men det är sååå jävla dyrt och jag känner ju inte direkt för att gå tillbaka till en ridskola och börja om på noll liksom....!
Nej usch... känner verkligen inte för att gå o gymma o hoppa o studsa runt.. men det kanske är det man ska göra =P

Jaha, ner till Ylena igen imorgon då... skriva klart mitt betyg så att jag kan visa det för Ams på torsdag...
Bläää blää bläää.... Varför ska dom ha så mycket papper...!?!? jobbigt jue.. =P

Nej..greja lite nu.. Sen Top Model.. =)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0