Finally..!

Vart på Ams idag... Fattade inte riktigt varför man måste gå dit?!
Allt som vi sa idag kan man faktiskt ta på telefon.. Så jävla onödigt att behöva gå ner dit och sitta o glo som ett jävla fån...!!
Och mina kurs-planer sprack ju iaf.. =(
Jag måste tydligen jobba inom restaurang tills marknaden rullar igång igen.. =/ Orka... Vill ju inte mer,,,!

Sen lunchade jag en snabbis med Tobbe också.. det var skönt... bara snacka lite dynga... Prata med någon som förstår mig.. Som den person jag verkligen är...!
Och jag kan ju tydligen inte vara på stan utan att shoppa.... fast det var ju inte så mycket.. och det vart faktiskt sånt trams som jag behövde.. =P

När jag kom hem låg det en liten avi på mitt golv... Så det var ju bara att slänga på sig kläderna igen och kuta till Ica...!!
Mina filmer hade äntligen kommit... väntar iofs fortfarande på 2 filmer.. men dom lär ju kommer snart dom också =)
Så nu har jag en del att gå igenom iaf..! Sweet!!!!

Sitter och väntar på att Madde ska ringa också.. Se om vi ska hitta på något ikväll.. Annars ska jag nog dra igenom Cobra filmerna ;) Som jag har längtat!!!!

Ska tydligen till Toyota nästa vecka med familjen och gratis äta ;) hahaha!
Sen har jag & Limpan börjat planera för dumheter igen =P Och jag blir ju så sugen redan nu.. Vill vill vill!!!
Känns som att det kommer bli en bra kväll redan nu.. haha...! Så länge det inte tillkommer en massa drama med dumma människor.... Fittor.....! Små jävla sprut - luder... hahahhahaha!!!
Nej nu ska jag inte vara elak.. men vi vet ju vilka vi ska hålla oss undan ifrån..
Frågan är ju om dom vet det??


Nehe.... Röka lite sen fortsätta greja....!

Sköt om er mina kära..!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0