Ännu en helg har gått...

Det tråkiga är att jag inte ska upp klockan 5 imorgon och sätte mig i bilen och åka med pappa till jobbet....
Saknar det så otroligt mycket.. visst, det var lite jobbigt när man var tvungen att gå och lägga sig tidigt varje kväll för att orka med morgondagen.. och det var jobbigt att inte få komma hem till sin lägenhet varje dag.. men gemfört med det här var det rena paradiset...!
Så grymt uttråkad och frustrerad över att behöva vara hemma hela tiden...
Försöker sysselsätta mig med saker hela tiden.. ena dagen låg jag på badrumsgolvet och rensade avloppet.. andra dagen tvättade jag.. istället för att göra dessa två väldigt enkla saker samtidigt så kände jag att jag ville ju ha något att göra dagen efter... =S
Så skumt.. man har verkligen för mycket fritid...!

Skönt iaf att nu.. Nu har jag skaffat mig en pojkvän =) Så nu har jag ju sällskap nästan varje dag iaf... :)
Och allt.. verkligen allt... känns som himla bra..! Sötaste Markus..!

Var på Lotus igår med Limpan, Markus och Sebbe... =) Riktigt skoj.. oj oj oj vad vi dansade... snygga vimmel-bilder på oss.. =P haha.... finns en då mina ben ser helt cp ut... ! As roligt..!
flippade en liten sekund på vägen ner på krogen.. men som sagt.. ingen är ju perfekt ;)
I det stora hela så var jag lugn o fin hela kvällen.. jag var bara glad....!
Man blir verkligen dum i hövvvet när man är kär ;)

Idag kom pappa och Ylena över också och tog en snabb kopp te och kollade på Nile City med mig o Limpan =P Hahah.. tror inte att ylena hade så roligt.. inte hennes typ av humor tror jag....! Men roligt var det!!!!
Riktigt skönt att umgås med Limpan igen.. Vi har alltid så kul..!

Har suttit och pratat med mamma nu en stund... tror hon är lite orolig över vad som ska hända i framtiden med mig... Och så är hon så jävla skön.. berättade lite om vad som hänt på arbetsförmedlingen tidigare i veckan... Hahah... Hon kallade min handledare för "jävla subba" =D
Underbart!


Var med mina två älsklingar i fredags-kväll...!
Lagade lite middag och bara satt och myste framför tvn...kollade på Let´s Dance..!
Hahah... Tror att det är dom sjukaste människorna jag har i mitt liv..
Kom fan inget vettigt ur våra munnar på hela kvällen.. och jag hade tyyyyyyp klick smör på händerna efter att flickorna fick sina "pill-stunder"
Jag ska nog starta en firma... och jag ska inte massera hövvven.. jag ska bara pilla i håret.. sitta och fläta det lite... men inte fästa fast dom.. utan bara hålla på.. pilla pilla pilla... ! Jag tror lätt att man skulle kunna tjäna pengar på det..!
Tjejer gillar ju tydligen sånt.. =p Bara jag som går mot strömmen.. Vill inte ha någon i mitt hår..!

Och på tal om hår.... Ska äntligen klippa mig imorgon.. Ska bli så skönt att bli av med barret..!
Så jävla trött på det nu..! Sen måste jag gå och köpa mig lite hårfärg o kladda i hövvvet...!
Utväxt typ 18... =P

Har en del att fia denna vecka.. hoppas att allt bara rullar på... Springa tillbaka till Ams på torsdag... Bläääää..!

Film-helg nästa helg =) Ser fram imot det... skönt att ta det lite lugnt... Vi börjar bli för gamla för det här =P

Nehe.. röka lite nu... Sen bara vänta på att Markus ska komma :)
Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0