...2009...

Nytt år.. Nya möjligheter.. Nya utmaningar... Nya äventyr...

Nyårsafton vart nästan som planerat... Middagen vart lyckad... tycker jag iaf.. hoppas att sällskapet gillade maten o så :)
Madde & Limpan var så himla fina...!
Och jag hade klänningen på mig... och det kändes hel-rätt!! =)
Är ju inte så "flickig" av mig.. men det vart faktiskt över förväntningarna...

Satt en stund hemma hos mig och fortsatte dricka o så... Sen gick vi ner till tolv-slaget och kollade på fyrverkerierna....
Och det var helt underbart!
Sen vandrade vi vidare hem till Markus och fortsatte att partaja..!
Och eftersom det är mig och mina vänner det handlar om så blir det ju alltid lite drama drama... Men som tur är vart det ingen stor grej av det utan jag o Limpan gick o köpte mat o sen gick vi hem och bara tog det lugnt o snackade igenom kvällen o så... Så i det stora hela så får jag väl säga att det var en bra kväll...!
fick se också att dom filmat lite efter att jag o limpan drog... jag nämns t.o.m... =S

har varit hemma hos pappa idag och käkat middag och kollat på Catjas mage.. den är så stor och söt.. inte lång tid kvar nu.. :) tror det är typ 2 månader sen kommer Ernst ut =)

sen har jag haft lite nostalgi afton för mig själv här hemma.. :) suttit och laddat ner en massa gamla party låtar... får så många flashbacks.. :) Alla roliga stunder på Rolling !!! =)

Dags att lägga sig o sova lite nu kanske.. borde nog torka håret först bara..!

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0