vilken jävla dag :P

Man skulle kunna säga att det har hänt en del det sista dygnet...
Maria kommer över med Maya igår.. haha.. det gick 14 timmar sen klarade hon inte mer.. hon kom och hämtade tillbaka henne imorse... =P
var en rolig och händelserik kväll/natt... men känns det inte bra så gör det inte.. :)

sen drog vi iväg till Mariefred och hämtade en till katt.. Selma heter hon.. jätte söt liten tussboll :)
Men det gick väl sådär måste jag säga.... hon vart inte direkt glatt välkomnad av dom andra tjejerna.. hehe.. men man får väl ge det lite tid... =P

Kat(t)astrof dag helt enkelt =P

Men jag har hämtat hem min skitkorv nu iaf.. =D och det känns väl sådär.... jätte bra men samtidigt väldigt jobbigt...
Vill inte att du ska vara ledsen Tobbe...!!! :/   Men du vet ju vad jag har sagt också..!
Hur som helst.....han är sååååååå underbar... låter kanske konstigt att säga att en katt är vacker.. men han är verkligen det... så himla fin.... bästa bästa katten någonsin!!!!

jobbiga nu kommer att bli att ställa om sig på att ha någon hemma hela tiden.. måste börja gömma mina toffsar o.dyl igen... =P  tänka på att tvättmaskinen inte får stå öppen hela tiden... måste dammsuga oftare....
inte låta disken stå med massa grejs i.... eller ja det kan jag väl göra.. om jag nu vill ha en katt med diarré =P hahahha!
men det blir nog bra till slut.. får jag/ vi bara vänja oss... Han går just nu runt och gnider sig mot allt för att markera in allt igen... :)   min lilla skitkorv!!!!! =D=D=D      Tack!!!!

Nehe.. om man skulle pilla i sig nått att äta nu då.. har inte fått i mig så himla mycket mat idag.. ;)
men det lilla jag fick var ju himla gott..!!

Tack Madde & Maria för all hjälp!!
Tack Tobbe, du vet hur mycket det här betyder för mig!!
Tack Frille för att du är så bra!!!!!!    ;)

Sköt om er alla kära... för jag ska sköta om Frille nu =P
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Limp The Pimp

Skit-katten, så nu är det dags att vänja sig vid de sexuellatrakasserierna igen :-S haha, min mys-polare är tillbaka.

2009-02-12 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0