söndag och mysigt bakis...!

Kanon helg får jag väl ändå säga...!
Fest hos Markus på fredagen... Trevliga pojkar hela bunten...!
Och jag gjorde min "goda gärning" för helgen också... Men det gjorde jag mest för Markus skull och lite för min egen =P
Jag & Limpan var kanon som vanligt.. =)
Hade väldigt kul... Och kände mig avslappnad tyyyyyp hela tiden... så skönt..!
Vart lite putt när vi skulle hem bara.. hade ju ingen aning om vad klockan var... Och vi var så grymt hungriga.... Men ingenting var ju öppet =( Usch vad ledsen jag vart då...!
Så jag gick hem och käkade vattenmelon med fetaost istället.. tyckte jag var en väldigt bra idé..! ;)
Och så hiiimla smarrimums...!

lördagen då.. jaa.. jag o limpan rörde väl oss inte mer än nödvändigt.. gick till dörren och tog imot pizzorna... sen låg vi mest bara i sängen/soffan och glodde igenom några filmer.... framåt 4, 5 tycke vi väl att det var dags att gå upp och duscha och börja göra oss iordning igen...
Hahah... korkade upp vid typ 7 :) Och efter det så gick det väldigt snabbt.... helt plötsligt vart kl 22 och då skulle vi ju börja vandra ner till Lotus.. =) hahaha.... !
Klockren kväll.. Limpan var så PÅ..!!!!
Skönaste lilla skitunge,, =P Så ful!!!!! och så söt på samma gång...!
Limpan har nog dom skönaste "moves" EVER....!!!!!!

Söndag.. ja vad tror ni själva??
Pizza och mys framför tvn så klart.... Vi gick faktiskt utanför dörren för att gå och köpa mat.. men det var typ allt =P hahaha..!
Har väl varit lite duktig nu när jag vart ensam.. passade på att städa upp och så.... Klarade inte av att se skiten längre...!
Känner att jag börjar bli lite hungrig igen... Limpan lämnade ju faktikst lite mat i min kyl.. kanske ska gå och titta lite på den... se om den är lika sugen på mig som jag är på den...
Skulle vara gott med en kopp te också... ähh vad sitter jag är o spånar för... dags att röra sig ut till köket..!

Har jag någonsin nämnt hur söt Markus är..???  Bästa bästa..!


Pussilusss

Kommentarer
Postat av: Limp

Grymmaste helgen på väldigt länge känns det som, inte ett enda missöde =)

Lövely, lövely, lövely..!

Måste göras om snarast =P

2009-02-02 @ 14:06:42
Postat av: Fröken Uferos

Hahah lätt...!! =)

Nej missödet var väl isf att vi inte fick någonting att äta på fredag-natten ;)

2009-02-02 @ 15:02:33
Postat av: Seb

Naajs du :D

2009-02-02 @ 21:11:07
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0