Snörvlar på...

Näsan bara rinner och rinner... ska dammsuga lite och se om det blir nå bättre.. tror iofs inte det... Måste vädra ur lite också... Ta en tablett och dricka mycket vatten....
Har ingen lust att bli sjuk nu iaf...

Var hemma hos Markus igår och skulle typ flyttstäda lite.. så jag satt i köket och grejade... slet sönder ugnen också... för jag tyckte att det var en bra idé... vart så irriterad på vissa dumma fläckar som inte ville bort...
Och på tal om fläckar...
Stoooooora svarta mörka hål....!
Det där som bara är där... som man bara faller ner i... som man inte kan förklara...
Typ där sitter jag just nu...
Men det är klart.. jag har ju faktiskt varit väldigt glad och mått väldigt bra sista tiden... så jag antar att det var dags nu.. igen :/
Man får tydligen inte vara lycklig.. eller ja... vissa kanske får det..
Blir så himla arg...Tårarna rinner hela tiden.. och jag fattar inte ens varför.. måste sysselsätta mig med något just nu...
känner att jag bara vill slita ner saker från väggarna.. men det gör man ju liksom inte.... om man inte är lite galen...
Vill igentligen bara ut just nu... panik panik panik....
Förstår verkligen inte varför det blir så här.. :/   har allt jag behöver.... förutom ett jobb då....grymt frustrerande..!!
Känns verkligen som att hela världen håller på att gå under... hur fan ska detta sluta?!?
Ibland skulle jag vilja backa tillbaka tiden... till då allt var så enkelt...
typ när man gick i trean eller fyran och inte hade så mycket att tänka på förutom hästarna...
inge drama drama med familjen.. och det fanns inga killar i vägen för än.. och jag tyckte till och med om tjejer då.... dom var mina vänner... nu är det mest bara störningsmoment och motstånd.... Konkurenter...
Så skulle man ha det igen.. ända problemet jag hade då var om jag inte fick rida min favorit häst en lektion... omfg...!

Aja anyway.... Ska åka och storhandla idag med Maria... skönt... få det gjort.. behöver en del grejer till hemmet så...
Det konstiga är att jag vanligtvis älskar att åka och handla... jag ska liksom åka och köpa rengöringsmedel och sånt trams... det är ju liksom riktigt kul.. men just nu kan jag verkligen inte känna den glädjen..   :/

Hoppas verkligen inte att jag kommer vara så här på fredag eller i helgen....Då gäller det ju att ta vara på den korta tiden vi får tillsammans...Och bara försöka slappna av och ha roligt...

Nee röka nu....börjar bli stor-rökare nu också... cp....man försöker döva något... :/    KNAS..!




sådär ja.. hittade lite mackor på vägen tillbaka också.. måste ju tydligen äta för att överleva... få lite energi i kroppen så jag orkar med dagen... måste börja sätta fart och städa upp nu... tycker verkligen min lägenhet ser ut som skit för tillfället... usch.. det är tragiskt...vill köpa en massa tramslådor så jag ska slänga ner all min skit någonstands..
vill slänga ut mina två idiotsoffor.... vill ha en ny säng.. vill ha ordentliga garberober...
jag älskar min lägenhet så himla mycket.. men jag känner verkligen att jag vill ha en ny.. en större med bättre utrymmen och skön planlösning.. men som det är nu så ska man inte ens tänka tanken...
Ohhh vill verkligen gå tillbaka några månader då man fortfarande hade jobb... fan vad jag saknar det.. usch...
hmm bitterfitta.... det är vad man är...

Stupid stupid stupid....!   tyyyyyppp löjligast i hela världen....
Varför gör man alltid en höna utav en fjäder?!?!?
Jag vet att jag måste lära mig att acceptera vissa saker.. Go With The Flow...
Jag vet att jag överdriver och jag är en dramaqueen...Vet inte varför jag har blivit sån här..
Lite kanske ligger i min trasiga DNA-stege...vad vet jag?!?  jävligt jobbigt iaf....
Aldrig min mening att såra någon...Men ibland blir det bara fel.... Jag har kommit på att jag har väldigt svårt att kommunicera och jag ser bara min sida av saken.. Har lite svårt att se någonting annat...
Jobbar på det.. eller försöker iaf... vill bli bättre... vill växa upp någon gång...
Det funkar ju inte riktigt likadant som det gjorde när man var mindre...jag vet allt så väl....
Jag får ihop allt teoretiskt... men i praktiken är det lite skillnad...
Men.!!! Trots allt..!  Jag anser att jag har haft en väldans tur... Är så glad att jag gick på en fest som jag verkligen inte ville gå på...Är glad att jag såg något utöver min egen njutning....Är glad att Han är en riktigt knasboll..!
Är glad för att han försöker leda mig in på rätt väg igen....!


klockrenaste sms:et som mamma tydligen hade fått i måndags kväll/natt:
Min flickvän fyller faktiskt 30 år idag, vore ju kul om ni kunde gratta henne.. åtminstonde för husfridens skull...

Hahahhahahahhahahahhahahah måste jag ju bara säga!!!!!   Såååå patetiskt...!!! Din dumma jävel...! Screwed!


Nehe.. dra upp volymen nu då.... konstigt det här.... har suttit framför datorn i tyyyyp 40 min med den här jävla bloggen.. och nu har jag verkligen spytt ut all skit... inte så roligt att läsa kanske.. men mår iaf mycket bättre...
Känner mig lite mer.. hmm... lugn.... Så torka tårarna och gå och snyta sig.. sen är det bara att sätta fart och börja greja..
Tror jag behöver riva runt i garderoben också efter en skokartong.. nu jävlar ska det bort...!!

Markus är sådär... mumma....och helt underbar..!

Nej börja packa och städa undan... och vänta på Maria..!
Slänga in Frille i micron också.. får inte glömmas.. han måste ju hinna bli mör och fin om jag ska kunna göra en gormé middag av honom ikväll... NEEEEEEJ vad skriver jag.. usch...!
Sköt om er..

Madde o Madde... ERA JÄVLA NÖRDAR!!!!!    så sköna...!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0