Nu ska jag gå och bajsa, så ses vi uppe i aulan sen...

Fredag

Vaknade upp mitt i natten igen av en mardröm... men den här gånge låg Markus brevid mig och snarkade lite så då vart jag lugn igen...Somnade om väldigt gott och vaknade sen utav att Tobbe ringde... Pratade lite mer om Frille och hur vi skulle göra och så... Svårt beslut.. måste verkligen tänkas över...
Finns ju en del som hindrar mig... oavsett och jag väljer Frille eller om jag skulle ta en helt ny...
Just nu ekonomiskt... inte för att det är dyrt, det gäller ju bara att prioritera... Men.. lyckas jag nu få ett jobb som kräver att jag måste börja pendla igen.. det är då det kan bli svårt... Som tur är så har jag ju mycket vänner som kan ställa upp och hjälpa mig.. :) men men.. måste verkligen tänkas över ändå...!

Ner på stan och glutta med Madde & Maria.. Sen skulle tuffsen gå och klippa sig så då satte vi oss och tog en snabbfika... Stackars Maria.. hon får ju bara dricka hel svart kaffe... jag slog till på en vanlijsnäcka jag ;) så jävla god..!
Sprang till Madde för att kolla hur det vart.. Hon vart så snygg i kaluffsen... :D riktigt rockigt..!!
Springa vidare till Systemet... köpte en ny X-cider... as god.. Jasmine/Peach... Smarrimums..!!
Sen åkte vi ut till Kalby Katt-hem och kollade....
man ska verkligen inte gå in på såna ställen.. mitt hjärta.... jag vart så kär... Hade kollat på en katt på internet innan som jag föll för men när jag väl fick se honom så var han lie utav en besvikelse... Men jag hittade en röding med gröna ögon... helt underbar, jätte gosig och social... men... han var 6 år.. känns liksom inte som att det är värt att slänga ut 700 kr på en katt som är så gammal... och som sagt.. ska jag ha en vuxen-katt så ska jag ju ha Frille... ;)


På vägen hem satt vi bara och flummade i bilen.. Sjöng med till all musik som spelades på radion.. och vi tyckte det var lite överkurs att kunna texterna också.. så vi körde vårat eget race =P hahaha...!!
Maria ville tydligen sätta på en gris.... och bada i sperma.. hon är konstig den där ;) ahhahahha!!!
Madde var väl mest bara ute efter ett par strumpbyxor... och jag ville bara hem och duscha....

Satt hemma och gick igenom tyyyyyp hela garderoben för jag visste inte vad jag skulle ha på mig... men jag var lite tråkig att jag tog på mig samma sak som jag hade på "bowling-kvällen"...Men det kändes bra so what the hell....
Sen vandrade jag hem till Madde & Rickard.... jag som var sååååååå på g kom in där och började flumma loss direkt.. dom låg i soffan och kollade på någon film om en 14 åring som hade sex med en pedofil =S ehhh scarry..!! =P
Men vi sket i filmen och drog fram intim korten istället... så vi hade lite diskutioner om vissa frågor...

Vad är det värsta din partner skulle kunna göra mot dig?
Hur ser du på otrohet?
Vad tycker du om tatueringar och piercingar?
Vad är det sista du avslöjar om dig själv för din partner?

Yeah You get the picture.... sååååå... det går liksom inte att ge några enkla svar på såna frågor... just den om tatueringar... Jag kan tycka att det är asssssss snyggt.. beroende på vad det är, vart den sitter och vem den sitter på.. =P
Men jag tror i det stora hela så hade vi ganska snarlika åsikter om allt.. och det kändes ju skönt :)

Anywho..... vart ju inte riktigt som vi hade tänkt oss.... kvällen dog ut kan man väl säga...Stackars Madde.. hon hade verkligen sett fram imot det här.. :( Förlåt gumman att det inte vart som du hade tänkt dig....
Men tack för att du lyssnade på mig....
Som du sa igår: precis på det sätter som jag säger sakerna till dig, så ska jag säga dom till Markus....
och ja jag vet det.. men det går liksom inte när han väl sitter framför mig... =P   jobbigt...! Gaaaahhhhh..!!!
Sååååååå.... jag vandrade hem vid elva typ..... tänkte ta en omväg genom stan men kände att det inte var någon bra idé och sen orkade jag inte... så jag gick hem istället och ställde mig och lagade mat.... käkade lite, tog en dusch och sen låg jag och kollade på någon konstig film som gick på tv.... Var lite utav en "college-movie" massa porr o snusk =P
Men den var helt okej faktiskt... sen somnade jag rätt så gott efter det..!

Ligger på soffan nu och bara tar det lugt.. har mitt glas Oboy brevid mig och nått dåligt visas på tv.. ska väl snart dra igång Sex And The City.. lånade 3 säsonger av Madde igår så jag har att göra nu ;)
Och och och och..!!!!! imorgon....... kl.19.00...... Ohhhhh Fuck Yeah.. CHUCK BASS!!!!!! han är tillbaka i mitt sovrum ;) yeyy!!
och och och och och och och..... 18 februari..... Grey´s Anatomi..... ;) sweet..!!!
lycklig igen.... !


Nehe... greja mig lite mat nu då.. hungrig som tusan =P
Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Seb

Ta allt som det kommer gumman :)

2009-02-07 @ 23:14:14
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0