mm snart så...

Bara några timmar kvar nu... längtar så grymt mycket =D
För er som är lite efterblivna och inte förstår vad jag pratar ( eller igentligen skriver ) om så ska jag tala om det..
Grey´s Anatomi!!!!!!!
Ikväll börjar det igen =D   finally!!!!

Hmm har inte bloggat sen i söndags... och det finns en naturlig förklaring till det...
Jag har inte haft nått att skriva....
Har jag ju iofs inte nu heller, men jag skriver ändå....

Var och solade med Madde igår, igen.. så himla skönt..
Efter det gick vi hem till Madde & Rickard för att käka och kolla lite på film...
Bert, den sista oskulden...!! =D  Så förbannat rolig film...!
Sen...... tyckte jag att jag skulle röra mig hemåt... svängde förbi Ica för att handla lite... tänkte att jag skulle skynda mig hem för att inte missa reprisen på Grey´s....mm och det gick väl sådär ska jag säga...
Kändes som att mina ben var lite för långa och krokiga så jag fastnade liksom lite i mig själv, och sen var det ju så förbannat jävla halt också... så jag trillar ju ner med näsan först och så ligger jag där och gnyr... :(
För det första så är det ju så jävla pinsamt, som tur var så var ingen i närheten och såg det.. men iaf...
För det andra så gjorde det så förbannat jävla ont.. men det var ju bara att resa på arslet och fortsätta gå...
Så jag haltade hem och tyckte väldigt synd om mig själv... kollade mina händer det första jag gjorde och sköljde av dom... vart inte så mycket sår på dom, men är bara väldigt öm....
Och och och.. alla vet hur det känns att kissa på sig... försök inte förneka det.. =P
Det kändes som att mitt ben hade kissat på sig :/
så slet av mig byxorna.. benet var så där gulligt rosa av allt blod.... Och eftersom jag är så rädd för blod så fik jag ju panik direkt... :(  usch usch usch.. hatar verkligen blod....
Kommer på mig själv med att bara sitta och stirra på mitt ben... det blir det ju liksom inte bättre av.. så springer in i duschen för att tvätta rent skiten.... usch vad jag skrek och grät för att det gjorde så ont....
Nej fy fan.. det var verkligen synd om mig..!! hahah...!!
Fick lite medlidande från Madde o Markus.. då kändes det lite bättre.... =) Sen pratade jag med pappa idag också... och han vart lite orolig för mig hahah.. det kändes ju bra hahahhaha....!!! =P   CP-alex..!

Idag haltade jag ner till arbetsförmedlingen också.. dom jävla nötterna ska vi ju inte ens prata om... fy fan.. blir bara förbannad på dom.... varför finns dom?!?!  Cp..!
Gled vidare hem till Madde efter det.. hon var så söt.. hon hade precis klivit upp ur sängen... så satt och gjorde henne sällskap när hon käkade frulle... :)
Sen gick vi igenom hennes garderob också... så nu har jag lite mer kläder som jag ska försöka att få plats med.. någonstans... ska väl också ta och rensa ur min på skräp.. man är ju så dum att man sparar på en massa skit som man ändå aldrig mer kommer att använda...
För det spelar liksom ingen roll om jag skulle gå ner så mycket i vikt att jag skulle få på mig skiten igen... det är ju iaf bara trams... det är inte ens "jag" längre.. :/   man är ju bra trög...!

Hahaha tro det eller ej.. men jag håller på och tvättar =P hahahha...!
Sen tänkte jag att jag skulle hänga den tvätten... oj oj oj, det är mycket nu.. =P haha.. jag o mitt fullspäckade schema.. =P
Sen kanske jag ska fixa mig något att äta på.. =P

Längtar till helgen.... :) känns som att det kommer bli så himla roligt...!!! =)
Köpa lite spik kanske ;)
Sitter redan och klurar på vad man ska ha på sig.. blir spännande det här .. =P
Limpan... detta.. detta du... hahah... ;)

Jaha nehe.. skit sama... nu vill jag röka lite....och fortsätta dricka mitt kaffe :)
Sköt om er..... Jag älskar er mina vänner och familj!!! =)
Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Sebastian

men gumman.. jag är ju arbtslös, ska man inte ta 2 jätte stora koppar då? Måste ju lära mig av fikaproffset.. dig alltså ;)

Hoppas vi syns ikväll! krAms

2009-02-20 @ 11:56:43
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0