mm gnyr o gnäller....

Hmm.... skrubba lite ugn... tyyyyp helt hysteriskt...Men det behövdes väl kanske...
dammsugit och vikt tvätt... =P haha... vilka spännande dagar jag har... förstår att alla mina fans är avundsjuka på mig och mitt väldigt meningsfulla och otroligt PÅ:iga liv ;)

Var och solade igår med Madde & Maria.. och fast att man tycker att 20 minuter låter så lite så är det mer än vad man tror... efter typ 15 minuter känns det som att man kommer avlida och vill verkligen bara resa sig upp och gå därifrån.. men det är bara att härda ut och tänka på annat... Både jag o Madde låg och räknade dom sista minutrarna...
Hahah så tjusiga när vi klev ur..Jag såg ut som en färdigkokt kräfta.. så snyggt....
Sen hade vi helt plötsligt skaffat oss nya trosor också... ljusa snygga ;) hahaha... Not Hot..!!
Sen rörde vi oss hem till mig så att jag fick duscha av mig snusket.. kändes som att man tvättade bort färgen direkt...
Men nu ska vi fan ligga i... sola lite nästa vecka också förhoppningsvis.. :)

Kollade lite film hemma hos Madde & Rickard... :)
Sanning eller konsekvens... riktigt rolig film måste jag säga... var flera år sen jag såg den =P haha...
Lite Tarzan på den.. började ju böla efter 5 minuter.. uj uj uj.... blödig som satan ;)
Sen självklart Top Model på det.. skönt att Sheena åkte ut... undrar vem det blir idag... :/
Började även att kolla på nya Will Smith filmen, Seven Pounds.... den kan säkert vara jätte bra.. men jag orkade verkligen inte bry mig just då.. så grymt trött.. och den var ganska segdragen.... men men....

Vill att min jävla fitt film ska komma nu..!!!! fan.. har ju väntat så himla länge nu.. =(

Utgång på fredag? återstår att se...

hmm, börjar bli lite hungrig nu.. ska nog ta o trycka i mig lite melon och avokado.... smarrimums...
Fick våfflor hemma hos Madde igår... Så otroligt gott... flera år sen man käkade det... =P
Sen ska jag trycka ner lite choklad också.. för det får jag ;)

Har suttit och läst det ni kära vänner har kommenterat .. så himla gulligt.. alltid kul att läsa :)

Och nu när jag höll på att dammsuga så slog det mig.... som en blixt från himlen.... o så fick jag lite ont i hövvvet.. men det var inte det jag skulle komma fram till.. utan det jag menade var att limpan är ful.... nej förlåt... det jag menade var att jag är tjock.. nej nej.. vad fel det vart... ehh.. tyyypp....Alexandra är cp... hmm ja och nej.. men det jag verkligen menade var.... Buuuuhuuuuu vad jag saknar min bebis....!!  Jag vill verkligen ha tillbaka honom..!! :/

Jaha nehe... nu orkar jag inte skriva mer.. händer ju inget spännande ändå.. =P
Ska äta lite istället... för det tycker ja låter som en bra idé.. sen får väl ni tycka precis vad ni vill.... Muppar...!
Det är ni som är störda.. jag är normal...! Så, då var det sagt..!

Lots of Löööööööv ;)

pussssss



Kommentarer
Postat av: Limp your pimp

Vadå ful.?!?!?!

Bara för att jag inte ser ut som alla andra betyder inte det att jag är ful, är bara special.! LER =P

2009-02-04 @ 16:52:25
Postat av: Muffen

VIll ozzå ha choklaaaaaad... morr...

jahapp, en tripp på freda då?=)

pussi

2009-02-04 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0