Men yeeeyyy..!

Jaha.. fredag...
Träffade pimpen på stan tidigare idag.. gick och shoppade lite ;)
Sen var vi ju självklart tvunga att äta lite... man blir ju så hungrig av att prata och skratta så mycket =P
Så mumsigt.. och så fick jag ju mitt kaffe också så då vart jag himla glad..
Hittade äldigt mycket trevligt också... staden är full av godsaker ;)
och en massa massa pututisar..!

Dags att börja planera allt nu....

Leker med Madde o Madde nu... har kollat på Adam & Eva, 4 födelsedagar och ett fiasko.. =) så jävla klockren film..!!
Veckans BABE!!!! omfg så roligt..!! ska nog fan också sätta upp en sån tavla haha.!!
Och nu sitter vi och tittar på Let´s Dance... Självklart Madde Hells idé... =P
Dricker lite vin och myser till det.. ;)
Men stackars Madde kan ju tyvär inte dricka så vi får väl se vad vi hittar på ikväll....

Dra iväg, lämna allt... sluta tänka, sluta..bara sluta....


Jaha och alla hjärtans dag imorgon då... lite middag och lite bio som sagt.. och förhoppningsvis lite mys...
Känns igentligen som vilken kväll som helst.. bara lite mer påtvingat...
Man kanske borde bojkotta det helt...men det skulle ju verkligen kännas fel... :/
Hmm... konstig jävla dag....!
Samtidigt som det är väldigt roligt att sitta och planera allt skit som man kan göra för sin pojkvän... finns ju en del grejer som kan överraska dom ;) hahahha... snusk och förnedring...!!


Som sagt.. FUCKING JÄVLA MYSTERIUM...!!!
Jag förstår ingenting.. ?!?  Varför känns det så fel?
Jag hade verkligen slutat bry mig.... men nu blir det så himla påtagligt...vad säger man, vad gör man?!?!?
Ska det vara en katt och råtta lek?!?! Ska man bli överkörd..?
Ska man ha ett ess i armrocken?
tror inte det... ärlighet.... det är det som gäller...
Vissa saker är bara inte okej.. man måste nog dra gränser och man måste göra det nu...

Ligger och pratar med flickorna nu om allt mellan himmel och jord...
Det är väldigt skönt att ventilera vissa saker, höra deras åsikter... Och i vanliga fall lyssnar jag alltid på dom men måste ändå ha en killes åsikt... för att få lite perspektiv...
Men just nu, just om detta... Då tycker vi alla flickor lika.. Jag behöver inte höra mer nu... För nu har jag till och med en egen åsikt..!   And it´s not pretty..!!!              skit..!
Jaha, nehe... nu har jag hållt mig ifrån att gå på toaletten i flera timmar.. måste nog gå nu innan det är för sent,... =P

Ser inte fram imot att sova ensam inatt :(

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0