lugnt & skönt...

vart väl ingen bra början på denna dag....
att ett telefonsamtal kan ändra allt?!?!
hmm lika bra att hålla min stora käft stäng i fortsättningen... vissa saker kanske är bäst att inte säga... :/

Madde & Maria kom över idag... så himla skönt... har hällt i oss lite kaffe o te och bara snackat killar, sex och allt därimellan... om det nu finns så mycket därimellan =P hahahaha!!
Det är vid såna tillfällen som man verkligen kan vräka ur sig allt utan att dom tycker att man är konstig eller att dom ser ner på än för vad man gjort och inte gjort...
Kollat lite annonser på blocket också.. har skickat iväg en intresseanmälan till Sthlm... hittade värdens gulligaste killar.. :)

Hahha kanske blir extra mamma ett tag också.. om nu Maria bestämmer sig för att göra sig av med bebisen ett tag.. =P
Ska faktiskt bli roligt.. kommer kännas lite konstigt i början.. men jag tror att det kan bli bra...

och nu har jag lagat mat igen.. börjar bli en trend.. =P
igår var jag hemma hos madde o rickard och tog över deras kök lite... Madde o jag har lyckats göra korvstroganoff :D
fan vad bra vi är.. och gott vart det... haha om vi själva får säga det iaf =P

10 februari idag då... 1 månad.. känns som att det är mycket längre... men det har ju sina anledningar...  ;)

helgen då... ja.. alla hjärtans dag.. får väl se vad vi hittar på... tror vi är på typ samma våglängd iaf... och det känns ju bra..

nästa helg därimot.....  ;););)
fredag:  skakeliskak på bumpen =P haha...
lördag: drar upp till sthlm och gratis äter lite ;) sweeeeeeet..!

nehe... gå o greja lite nu.... skulle behöva dammsuga men orkar inte det just nu... =P
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0