lö lö lö lollipop..!

Jaha ja.. torsdag idag... funderar på att bli en riktigt seriös bloggare?!!?
Ni vet en sån där som tar kort på allt man har ätit och alla nya kläder man har köpt... HAHAHAHHAHAH NEEEEEEEJ!
Ska jag gå ut i köket kanske och ta kort på mitt lilla skåp med allt trams jag har.. vem vill se det...
Orka ta kort på det och sen sätta sig och lägga ner tid på att lägga in bilderna på datorn.. vad gör man om datorn och mobilen strejkar som vanligt.. då blir det ju inga bilder... och då kan det ju inte bli någon blogg heller.. eller?

Sitter och slöglor lite på MTV i väntan på att springa och möta Madde....
Beyoncé för ungefär 5:e gången idag... och så blandar vi till det med lite Lady Gaga, The Killers OCH BRITNEY..!  yey   :/
Det går verkligen utför med musiken... allt hade vart mycket bättre om dom hade spelat lite mer FOB...
då skulle hela världen må mycket bättre... mm så är det..!
Och sen tycker jag ju att alla måste lyssna på The White Tie Affair - The Enemy.... ;) mysigt...!

http://www.youtube.com/watch?v=MRaEEVVZKAo
och detta är bara mumma..!


Och allt snack det är om Statt nu då.. herrekörs...!
Snillena spekulerar liksom...
Tycker också att det är grymt tragiskt och väldigt tråkigt för dom...Känns som att det spelar liksom ingen roll vem som har gjort vad... Detta kommer fortsätta.. Restaurang maffior finns överallt och dom gör vad som helst för att sabotera..!
Idioter!

Har precis tagit en liten snabb fika med Tobbe... Han ska ta hand om skitkorven nu i helgen när jag är borta på bus...!
Får vi se hur det går... hoppas att kissen klarar sig utan mig =P hahah!

Och förhoppningsvis får älsklingen flytta nu också :)
Synd att jag inte är hemma och kan hjälpa till men men....Tyckte att hans pappas kommentar vad jävligt rolig iaf.. =)
och lite gullig..!  men som sagt.... liiiiite tidigt kanske .. =P

Lite klockrent igår också.. jag tror att jag samlar på M eller nått.. =P
Madde, Madde, Maria & Markus var hemma hos mig igår.. Och kollade lite på Grey´s.. Får ju inte missas...!
Blir jävligt irriterad på att Fitt Denny är tillbaka i serien.. BTW..!
Sen åkte vi liksom till............babbadada..... Den Gyllene Måsen.. Eller även kallat Det Gyllene M:et!!!
Mc Fucking Jävla Donalds!!!! Yeeeeey!
Så mycket mumma och M är det iaf ;) Lövely..!

                                            

                                                                  Ohhhh dreggel dreggel..... smarrimums...!!!


Anyyyyyywho...! Som sagt.... sitter och väntar på att Madde ska höra av sig.... Soldags igen.... ;)
börjar bli ett beroende nu.... som det alltid blir.... vill att färgen ska lägga sig ordentligt i ansiktet och speciellt på benen... det är typ bara magen som det tar på... :/
Sen efter det så måste jag börja packa min jävla väska... vet verkligen inte vad jag ska ha med mig.. känns som att jag ska vara borta tyyyyyyp hur länge som helst... men det är liksom 2 nätter...
Men man måste ju ha lite ombyten...Aja, det löser sig väl...!


Jaha nehe.. gå och äta lite nu då....får bli nå enkelt nu så får jag laga till någon mat senare sen när jag kommer hem..
Återkommer väl med update då... kanske =P


__________________________________________________________________

jaha klockan har nu hunnit bli 15.30..
liten update.....

Kan ju börja med att säga grattis till Torgny som ännu inte är född.. men jag vet ju att det kommer bli en sån... så då vet vi att nästa år den 26:e februari så ska vi alltså fira Torgnys namnsdag..!
så då vet alla det.. bara att boka in det redan nu :)

Kom precis hem efter att ha solat med Madde... så himla sköna.. dom där  20 minutrarna gick väldigt fort idag... men skönt var det iaf.. Madde vart fläckig som vanligt.. hahha..!
Har varit och köpt en biljett nu också... så imorgon drar jag...känns både väldigt roligt och tråkigt...
Hatar verkligen att åka tåg.. men vad ska man göra.. vill ju inte förstöra överraskningen nu liksom...
Kommer bli konstigt att inte ha Markus vid min sida när jag ska gå och lägga mig.. men det får väl helt enkelt gå ändå...
Kan ju inte direkt packa ner den stackarn i min väska haha =P  Han är alldeled för stor för det ;)

Ligger på soffan och myser med kissen nu.. ska hoppa in i duschen snart och få bort den här äckliga solarie-lukten som man har... Måste fixa nått att äta också.. känner att hövvvet känns lite tungt nu...dricka väldigt mycket vatten... få upp blodsockret... ja allt det där ni vet..
Får väl se vad jag hittar på sen.. skulle behöva dammsuga idag igen :/ blir mycket hår när man har katt...
Men jag vet faktiskt inte om jag orkar det... och då kommer jag vänta ända tills på söndag.. det blir lite för många dagar...
Ska ringa Madde & Madde sen också.. se om vi hittar på nått... orkar igentligen inte göra så mycket.. bara sitta och snacka lite skit vore skönt...dricka massa te som vanligt..
vänta på att klockan blir efter 8 så att älsklingen kommer...har bara gått några timmar sen jag såg honom.. men jag vill bara pussa på honom... hela tiden..! =P  svårt att slita sig när man har en så läcker pojkvän..!

Nehe... Dusch nu då... återkommer senare ikväll.... om ni nu orkar läsa allt trams.. =P


______________________________________________________________________

Jaha.. och nu har klockan hunnit bli 19.20....

Duschade och kollade lite på Top Model medans jag sminkade mig lite...
Sen var det ner på stan och möte upp Madde o Madde...
Tog en liten fika och hittade Maria där i köpcentrumet...Så tyckte vi då att det var en bra idé att springa igenom lite butiker.. jag behövde ju faktiskt en ny mascara så.... Känns bara så trist att springa runt o titta på allt när man vet att jag ändå inte kan köpa nått... måste verkligen försöka hålla hårt om dom sista pengarna nu.. vad gör man sen då? 
Börjar känna paniken nu.... Vart ska detta sluta?!?! Allt känns rätt så hopplöst just nu.. :/

Ligger återigen på soffan och myser med katten... är lite sugen på att käka nått mer nu.. men dt kanske är dumt...är ju liksom inte nödvändigt....
Ska lägga mig på sidan och knäcka ryggen lite... dricka lite cola och bara försöka tänka på annat helt enkelt....
Vill att Markus ska komma nu... jag känner att jag behöver honom.. att han håller om mig...han sa ju att han skulle komma sent.. hoppas bara att det inte blir alltför sent... huvudsaken är att han kommer iaf och sover med mig..!

Får väl gå in på ams o kolla om det har kommit in något nytt... men man ska väl inte hoppas på för mycket... :/
Måste ju söka i hela landet.. men helt ärligt.. det finns faktiskt inte såååååå himla mycket att söka till... trist nog.. men men...

Nehe, kolla lite på Vänner nu då... stoppa lite choklad i magen ;)
Sköt om er mina kära.. hoppas att alla får en jätte trevlig helg...! Det ska jag försöka ha...
Hörs väl förmodligen på söndag eller måndag igen ;) =P

Puss på er....
Och massssssssa pussar och kramar till Markus...!! <3


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ser jag rätt.. en rosa blogg?? =P

Du är utmanad ;D

2009-03-02 @ 01:10:24
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0