Hungrig....!

Oj vad denna helg gick fort då...!

Hahha fredagen var rätt så klockren ändå...
Det blir väl aldrig som man har tänkt sig, men det var heeelt okej ändå.. :)
Jag o pimpen hade väldigt roligt.... Haha..!
Vart väldigt förvånad när Madde kom över också, det var man inte beredd på =P haha!
Synd att hon inte dansade nått med oss =P Men hon var väl upptagen med att bara vara social med alla :) :P
Och min Markus kom till krogen också.. ;) hahah efter mycket tjat från min sida, men ändå ;)
Vart så hima glad över att se honom.. :)

Lördagmorgonen... den var lååååååång.. och jätte mysig.. :)
Finns det något bättre än att vakna upp brevid en riktig snygging?!?!?
Låg i sängen tyyyyyyp halva dagen och gjorde inte så himla mycket nytta... och nu hade ju jag en tanke på att lägga upp en urgullig bild på mina två pojkar.. men det kan ju jag glömma.. mobilen och datorn vägrar samarbeta.. Så... skit :/
Limpan låg vä mest bara och myste i soffan tills hon till slut reste sig upp för att äta lite fitt-sallad...
Idioterna sitter och pratar med grannen också... min rök-polare ;)
Underbart när två störda skönheter sitter och skriker i mitt kök... :)



Kvällen då... jaa.. vart ska jag börja... höll på att slumra till lite i bilen.... kändes som att vi aldrig skulle komma fram... :)
Men väl framme... Vi var lite tidiga så det var knappt någon där.. känns alltid lite konstigt att komma först till en fest..!
Så vi började att hälla upp alkoholen... och stod mest och studerade den "billiga" chokladfontänen.. :)
Doppade lite jordgubbar och melon i choklad och gurglade champange.. Kan livet bli bättre?!?!? ;)
Och sen.... SEN.. då kom maten!!!!!! =) höjdpunkten på kvällen ;) hahaha!
Limpan och jag är ju inte blyga sådär så vi ställde oss snabbt i kön för att plocka på oss mat..!
Och det var sååååå smarrimums..! =)
Jag satt och hällde i mig lite öl under hela middagen... och det sätter fart på en kan jag säga.. :)
Och, vi bekantade oss med två sköna 08:or... Nille-pille och Fredrik.. :)
Roliga pojkar..! Men man känner sig verkligen liten.. det är nog rätt lång tid kvar innan jag är så gammal.. =P hahah!
Satt och funderade då också....Om man tänker på Nille... han är liksom 30... och jag är 23 tyyyyyp....
Och jag och limpan började diskutera...igentligen.... 7 år.... det är inte så mycket... det var mycket när man var yngre.. men nu är det fan inte så mycket.. :/ helt sjukt... för det skulle ju ändå anses som helt normalt om man nu skulle träffa någon som är 30 år.. Meeeeeen eftersom jag inte är känd för att vara normal så.. :P hahaha.... jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med någon som är så gammal =P hahhahah!!!
Barnarov..! eller nått... jag tyckte att det kändes lite perverst... eller nått... haha..!  lång pratstund om det iaf.. klockrent!
Men det BÄSTA på hela kvällen... det var ändå min faster....!!! fan vad härlig hon var... och full.. som fan!!! :D
Hon stod med mig och sjöng och härjade medans vi kollade på fyrverkerierna.. =)
Och hon gillar verkligen inte att jag röker, men det verkade inte störa henne då iaf..

- Men faster, du ska nog inte stå så nära mig för jag röker...
- Hahah ja men rök du, jag dricker ju....

Jaaa.. du gör ju det.. =) hahaha..! och så stod vi och skålade ett antal gånger...

Haha.. ska vi kalla det efterfest?!?!?
Hur som helst.. när vi kom tillbaka till Surtuna så valde vi att springa hem till Markus och fortsätta härja.. :)
Nackdelen var ju då att vi var typ nyktra... Så det kändes ju ganska segt, man vart väldigt fort trött...
Men jag hade ju underhållning hela kvällen iaf.. ;)
Min älskling var så underbar..! Dock för full men ack så härlig.. =)
Mysigare människa får man väl leta över.... Ångrar verkligen inte att vi gick till honom.. :)
Äntligen hans tur att må dåligt... haha... han ligger ju lite efter om man gemför med mig ;)
Nej usch, jag finner inte ord... Så jävla underbar är han!!

Sen vaknade jag på morgonen utav att Limpan kommer och lägger sin hand i mitt hår.. fan vad rädd jag vart!! haha.. trodde klockan var tyyyyp 14 eller nått då.. men hon var bara 9 =O men vi var tvugna att springa hem då...
Hade ju kissen hemma som förmodligen ville ha lite mat :)
Så vi började vandra i ett jävla snöoväder :(  inte allt för kul.... Sen hem och börja diska, och dammsuga av allt lite snabbt...drog till o med igång en tvätt maskin.... klockan vart väl typ 11 eller nått då vi bestämde att vi skulle ta en liten power-nap..! Den vart rätt lång.. Pappsen ringde och väckte oss vid 3 igen =P hahahha!
Men guuuuud så skönt det var..!
Efter en stund kom Markus över också.. han var ju tyyyyp död =P hahahha..! så jävla kul!!!

Jag drog iväg med Maria  och köpte El Maco iaf =D åhhh vad lycklig jag vart..,, så jävla gott!!
Men du hade rätt Maria, ja orkade inte äta upp allt =P haha.. fick i mig min munk iaf....!!

One Tree Hill
Gossip Girl
Beck

Jaaa.. behöver jag säga mer... en toppen söndag som vanligt... =) Och få somna brevid Han Den Det.. =)

Fattade knappt vad som hände i morse.. vet bara att Markus kutade iväg tidigt imorse.. eller jag tror det var tidigt iaf =P hahah.. ingen aning.. vet att jag har gått upp ur sängen och låst efter honom iaf.. Sen har jag bara slocknat i sängen igen... rätt trött...
Men fick ett bra samtal nu på morgonen iaf ..=)
Åka och "jobba" lite ikväll.. hahah.. nejdå.. Inventera.. har ju som sagt inget bättre för mig, och man får ju en liten slant för det iaf...

Men nej usch.. nu måste jag äta nått...annars börjar jag väl tugga på soffan eller Frilles svans snart...!
Hörs då ;)
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0