gick inte alls nå bra...

Skulle glida på stan med Madde   idag för att hitta någonting till lördagen.. gick inte alls som vi hade tänkt oss.. var inne i varje butik typ 2 gånger bara för att kolla så att vi verkligen inte missat något... mycket fika hann vi med också... =P
men man måste ju ha lite energi för att kunna springa runt så där...
hmm.. hittade lite trams men inget som verkligen var DET..! :(
hmm får väl ge mig ut på fredag eller nått och dra en sista titt... fick ju faktiskt ännu mera rabatt än vad jag räknat med ;)
så nu jävlar.. det är H&M som gäller =P hahahah!

Käkade en Kines idag.. det var spännande.. hahahha... jävla strut jävel o vara stor.. =P
Och Madde.. vad ska man säga om denna märkliga varelse... ?!?!
Så jävla störd.... och hon påstår att jag är rakt på sak :/ vet inte om hon är den som ska snacka ?!?!? =P
Kan jag rå för att jag inte känner för att göra nått.. ville ju bara hem och tvätta ju... haha.. som vanligt..

undrar hur fan man ska göra imorgon.. efter att ha pratat med den där damen så vart jag inte så värst sugen längre...
inte för att hon var otrevlig så.. men inte direkt trevlig heller.. :(
Varför lägga upp en annons och lova bort hit och dit... aja.. får väl åka o kolla iaf... men sen beror det ju lite på Maria också.... Hur hon vill göra.. kan ju liksom inte ta båda två.. det blir lite fel... hmm hmmm hmmmmmmmmmmm....


JA!

Tjejkväll?

Åhh snusk och förnedring.... herrekörs... tror att det är nått allvarligt fel på oss.. ?!?!?
Man kan inte ens prata om snusk utan att vilja snuska :/


Har du någonsin tänkt på att fråga mig? Fråga vad jag tycker och tänker?
Hur skulle det själv kännas?
Du är Du.. Jag är Jag.. Men tillsammans blir vi Vi...
Respekt, hänsyn, samhörighet, kompromiser... m.m....
Ett fucking jävla mysterium....!
Och varför går vi bara med på det??!?!  Följer strömmen liksom... Nöjer sig?!!!??!??!??!!    :/


GO GIRLS!!!!!!!!!!!!    SÄTT DIT DEN JÄVELN, en gång för alla...... =D

Nehe, nu skiter jag i det här.. har ändå inget roligt att skriva.... så jag går nog och röker istället och sen torka håret...
Men glöm nu inte, att snackar vi huvudroll då ska dolmen in... Det är roten i röven.. det är sen gammalt...!! Mmmm!!
Sköt om er och era kära ;)

Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Seb

haha aa blev riktigt impad jag själv :)

Men fall out boy är ju en rätt bra grupp Å :P



Hoppas allt är bra med dig också gumman :)

2009-02-11 @ 20:23:14
URL: http://soderroos.blogg.se/
Postat av: Muffen

Du e ju störd tjejen;) Ta väl hand om min gumma nu.. tror allt kommer bli bra, å jag mår bättre nu, men Kajza e sjuukt ledsen..=(

pussis syns imöra!

2009-02-11 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0