Beck snart då...

Usch vad denna helg har gått fort då... som vanligt...

fredagen vart väldigt lugn iaf... Satt och drack lite vin och bara snackade en massa skit... Alla var väl lite aggro... tror inte att vi igentligen kom fram till något.. bara skönt att spy av sig lite skit på flickorna... :)

Alla hjärtans dag igår..
Började med att vi bara satt och fikade lite och snackade skit... Sen tog vi en kort promenad för det var ju sånt himla fint väder ute.. dumt att inte utnyttja det då ;)
I stort sett hela kvällen så bara pratade vi.. prata prata prata.. hur skönt som helst..
Lagade lite mat tillsammans, eller ja.. jag lät väl inte honom vara så delaktig i det hela haha.. men iaf =P
Sen drog vi ner på stan för att hämta ut biljetterna till Valkyria...
Gick och satte oss på Time out och tog en cider innan filmen började.. :) var väldigt mysigt faktiskt...
Filmen var för övrigt bra... kan ju lätt tänka mig att se den igen...
När vi kom tillbaka hem till mig fortsatte vi att dricka vin och bara mysa.. :)
Markus... hmm... jaaa.... världens mysigaste..!   så kär...!! =)

Idag har vi tyyyyyyp bara legat på soffan och degat, kollat film och käkat pizza..... tokfan beställde en familjepizza till sig själv... så han smällde i sig halva den.. och andra halvan lär han väl ta när han kommer tillbaka senare =P hahah...!
Jävla tokfrans.. men som sagt, han är bra charmig...!

Han vart väl lite irriterad på mig nu när han skulle gå.. hehe... satt bara och stirrade på honom, som vanligt =P
Men det slog mig att han är så grymt sexig... ;)   usch usch, ville knappt släppa iväg honom... ;)
Undrar om det är lagligt att vara så här kär?!?!  Så skönt att allt känns så bra...!
Kommunikation...! Nyckelordet i ett förhållande.. haha.... det är säkert.. !! =P


Åhhhh One Tree Hill & Gossip Girl!!!!!
Båda avsnitten var ju så grymma... Chuck Chuck Chuck...!! omfg vad han är bra....!!  Han har "det" =P haha..!
Och kuk-Lucas.... alltid lika mumma.. =P hahaha....!! jävla galen-panna jag är.. men Madde Hell förstår mig iaf ;)
Så jag hoppas verkligen att Beck är bra nu också.. har inte sett denna film nämligen.. men jag brukar ju inte bli besviken så jag tror att det kommer bli skit bra :)

Börjar bli hungrig igen :/   Kanske ska norpa en bit av Markus pizza ;) hahaha..... eller kanske proppa i mig resten av ostbågarna som Madde lämnade... Dom var ju för jävligt goda ;)

Gullesnutt också att pappa kom förbi igår... en jätte snabbis för att ge mig blommor och choklad... så himla gulligt av honom..!!   I Really Löööööööv Him    ;)

Jaha, vad händer denna vecka då?!?
Fixa lite kattgrejer imorgon iaf... resten av veckan känns väldigt lugn.. ska sola någon dag iaf, hoppas jag får med mig Madde eller Maria :)  fast Maria borde nog vila sin hy ett tag till kanske...
Ja leta jobb som vanligt... =P 
Men fredagen.. då jävlar.. Då skakas det... BUMPA!!!!! jätte mycket hela tiden...!!
Limpan & Acke = Rumpluder..!!! =D 
Och och och.........30 års skiva på lördagen.. kan det bli bättre.. mat mat mat.. o lite fylla på den ;) spännande...

Eller som Limpan skulle ha sagt:
Då kan du ju spänna på den..

Madde Hell drog till med en skön kommentar i helgen också.. Hon tyckte att Madde Rana skulle ge sig ut på jakt efter LO-kuk =S har ni hört nått så dumt.. hahaha...!!   Tokiga flickor...
Och det är ju för jävligt att flyttkartonger är så dyrt på Clas Olssons... hahahaha!

Nehe, joho, ja kanske det... röka lite nu sen kanske torka håret...
Ser ut som en liten rugg-uggla just nu.. =P haha...! så snyggt..!
BTW.. hade ju en "klänning" på mig igår också... verkade som att Markus tyckte om den iaf :)
Kände mig lite "fin" iaf.. :) Hur som helst.. maten var ju god ;)

Nu vill jag verkligen att FOB pallrar sina äckliga rövar till Sverige... Åhhhh.....Frustrerad...!

Nej nu ska jag gå och leta reda på katten.. har inte sett honom på ett tag.. han ligger väl och trycker under sängen som vanligt... jävla tönt ;) hahaha...!  Han vart så lycklig i fredags när hans "mostrar" var här...Och så fick han ju som sagt träffa "farfar" en snabbis på lördagen =P haha...!
tror att han är lyckligast i hela världen... ;) älsklings katten!! världens bästa Frillepille..!! =D

Sköt om er era as....!  Och kom ihåg att jag tycker om er, men bara lite grann...! ;)
Pussiluss // Not The One But The Only One Who Makes You Feel Like That...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0