Tisdag...Suck!

Jaha.. snart är tisdagen över..

jobbat idag.. det är något lurt med tisdagar..
Dom är alltid mycket lugnare än alla andra dagar.. I vanliga fall brukar det alltid vara måndagar som är det, för då är folk fortfarande trötta efter helgen och vill inte ut och äta lunch på stan då dom oftast har med sig resterna som blivit över under helgen.. Hur som helst.. Våra tisdagar på 1st Class är dom lugnaste..
Vi hade lite och göra idag, vart ingen dötid direkt.. Men vi klarade oss iaf.. Behövde inte ringa in någon eller nått.. Det är så vi märker om vi har mycket eller lite..
Men det funkade ganska bra ändå.. Det gäller verkligen att anpassa sig.. Jag kan inte vara för pratglad eller i det stora hela glad om den jag jobbar med inte är på samma humör... Så det slutar oftast med att jag står mest tyst och tar order istället... Men men.. Det är väl tydligen min plats i ledet... =/

Trodde att jag skulle ha hjälpt Madde att flytta idag.. Men det verkar som att det blir imorgon istället..
Kan vara rätt skönt.. För imorgon behöver man inte tänka på att man måste komma i säng en viss tid för att man ska upp och jobba eller nått sånt.. För som det lät på Naima idag så skulle jag inte behöva jobba på Nyår iaf..Kan ju vara skönt men samtidigt så hade jag inte haft något imot att jobba... Det är ju inte direkt att jag hade nått bättre för mig...


Känner mig så sjukt uttråkad..
M skulle leka med Linkan idag så... Så jag sitter bara hemma nu och softar.. Men vill ju göra nått...
Ohhhh om jag bara hade haft wow på datorn..!!!!! SUCK!
Då hade man iaf varit sysselsatt...
Jag vill ha min påse också som är hos M.. Men det är ju dumt att gå dit nu bara för att hämta den så.. Det får väl va.. får ta det någon annan dag...
Ska roa mig med att diska lite sen iaf.. Yey! Vilket liv man har..

Jag borde fan skaffa mig en hobby..?!?
Men grejen är ju att jag tycker ju inte om någonting... Kanske sitta och lägga pussel eller nått?!
Nja, inte riktigt min grej.. Skönaste tidsfördrivet måste ju ändå vara spel.. Tvspel eller dataspel..typ..
Men det kostar ju att sitta och spela wow så, känner inte direkt att jag har råd med det.. Och inte tiden för den delen heller.. Då måste man ju vara seriös liksom.. Ingen bra idé..
Köpa en modellsats och sitta och måla och sen limma ihop.. det vore nått.. =P


Åhh jag har inga filmer att titta på heller.. Suck!


Mysa med honom kanske?


Jag kan verkligen inte ens minnas hur det var att vara singel?
Vad gjorde jag då som jag inte gör nu?!?
Hur fördrev jag min tid?
Hade man verkligen ett liv då eller hur fan var det?!??!
Problemet eller ska jag kalla det lösningen var att jag jobbade mer då.. SKönare timmar och skönare lön..
Så när man väl kom hem så hade man ingen tid att hitta på någonting förens det var dags att hoppa o bingen..
Bara vara hemma på helgerna och verkligen ta vara på tiden med sina vänner..
Det kanske är det jag ska göra?!? Söka mig bort från stan igen.. Känna saknad och bli saknad av någon..?

Dags för en förändring i livet igen...! Börja på ny kula igen...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨



I Really Miss My Bitches And Ho*s

______________________________________________________________________________


Har jag gjort ett misstag?



Nehe, dags att ta tag i disken då så jag får det gjort någon gång..
Vill bara gå och lägga mig och inte vakna upp...bara lite grann liksom.. Vad skönt det skulle vara..!
Jag vill inte, jag ska inte vara här..!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Limp Your Pimp

Saknar den tiden.!!

Vilka härliga kvällar vi hade då, oavsett om vi drog ut och dansade bort natten eller om vi bara satt hemma och löste världsproblem - allt var så kul.!!!



Älskar dig, syster..

2009-12-30 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0