tihi..

Tänkte väl bara börja med att skriva att jag och M har varit tillsammans i 11 månader idag... =D
Det är ju snart nästan 1 år.. !!!
Herregud vad tiden går fort.. !! Så himla underbart..!
Och jag är SÅ kär i honom!! Älskar dig min baby!!!!!! ♥





Annar har jag väl inte så mycket mer att berätta..
Jobbat på som vanligt idag...
Vart lite chockad när jag kom in på jobbet imorse bara..
Den stora fula glass-boxen som vi har haft ståendes till ingen nytta var äntligen borta... Gud vad luftigt och fint det vart.. Nu kan gästen t.o.m se vilka drickor vi har.. hehe.. =P
Det var verkligen på tiden..
Men som Lahoud sa, vi ska fixa allting men när vet vi inte än..
Hahah, antar att det kommer att hända någon gång.. Mycket som har sagt redan innan vi öppnade som skulle fixas men som fortfarande inte finns..
Jaja, inte mitt ställe, inte mitt problem.. eller nått sånt..! Jag är ju "bara" personal..

Sprang förbi hos Madde en snabbis också..
Då träffade man ju på en massa istället..
Typ hela gänget.. Kul att se er grabbar :) Lika söta och roliga som vanligt!

Och sen av en slump så mötte jag min sötnos Angie också... så vi gjorde sällskap hem.. =)
Även om det vart en snabbis så var det väldigt kul att se henne.. Var allt för länge sen..
Jag o Angie är typ heeelllt värdelösa på att höra av oss om inte mindre att ses..
Lite trist kan jag tycka men samtidigt så kan vi faktiskt inte göra så mycket åt det.. Vi har helt olika vardagar så det är svårt att tajma in varandra.. Men men, vi löser det med hoppas jag!


Jaha, 10 December som sagt... Snart julafton.. =)
Fira hemma hos moms o pops.. Och sen kommer ju tyvär "den där" att vara där också..Känns väl mindre roligt.. Men vad ska man göra.. jag får väl helt enklelt stå ut dom timmarna.. Behöver kanske inte prata med henne så länge jag håller mig några meter ifrån henne hela tiden...
Men vad gör jag om hon tar kontakt med mig?!?!?!??!
Nej usch, vill inte ens tänka tanken på henne.. Känner en sån avsky då..
 ;P

Åhh snart får jag fira min baby också.. Hahah den jävlen anar ingenting om vad jag har köpt.. Mohahahha!
Tror att han kommer bli lite chockad men förhoppningsvis glad.. Hahah!
Spännande..!

Sen ska jag även få träffa mamma snart igen! =)
Yey..!
Och hon ska åka och storhandla ÅT mig.. Det är min julklapp säger hon.. =)
Hon vet att jag har det lite knapert just nu så hon väljer att ge mig mat på bordet..
Kändes mer än Okej tycker jag..! =D

Nehe.. har jag igentligen nå mer att skriva??!!
Tror fan inte det.. bara maler på som vanligt.. =/


XoXo

Kommentarer
Postat av: Favoriten...

Ja, men innerst inne så älskar du ju de tillfällen då du får vara i samma rum som mig.. Innerst inne så är jag ju din idol ;)



Haha, fan va skön din mamma är.!

Men i det här fallet är det bara att tänka på vad Mr.M brukar säga: "ge mig inga grejer i present, ge mig MAT. DÅ älskar jag dig för alltid"

2009-12-10 @ 18:14:44
URL: http://limpalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0