mutter mutter...

Så SJUKT tråkigt..!!!
Ville fan bara att Naima skulle ringa mig idag så jag fick komma ner och jobba lite.. Fördriva min meningslösa tid på någonting annat är att sitta hemma och glo på MTV när dom har nån jävla Run´s House Weekend...
Kändes ju inte riktigt 100..!
Men vad ska man göra?
Fick ju inte direkt som jag ville idag..
Är så sjukt bitter... Vad fan är det här?!?

För guds skull, försök inte att stoppa mig.. Låt mig gå bara.. Och bry dig för fan inte om att höra av dig heller!!
OBS!!!!!! IRONI!!!!!!
Hört talas om det?


Börjar bli ganska trött på detta nu..


Vad ska man hitta på ikväll då?
Känner för att bara supa ner mig faktiskt.. men det är ju ingenting man sitter och gör ensam direkt..
Kanske gå ner på stan nått och ta en fika, men med vem?
Lite sugen på att spana in vilka filmer som går på bio också..Men det är faktiskt mest skit..
De är ju om man skulle gå och se Luftslottet som sprängdes.. Man har ju sett dom andra två så..
Ehh lär väl sluta som vanligt iaf.. =/

Ser ut som att det har börjat snöa ute nu också.. Det vore ju mysigt om man fick lite julstämning...
Hoppas verkligen att det lägger sig...Vill ha lite snö nu till julafton...!

_________________________________________________________________________________

Har precis varit ute och tagit en cigg.. Stod och tänkte på Madde...
Och när jag kom in igen så hade jag ett missat samtal från henne... Telepatin funkar verkligen..!
Så nu ska jag bara vänta på att min sköna höna hör av sig igen så vi kan gå ner på stan och hitta på nått.. Orka sitta här och mögla...!
Får se vart vinden bär oss helt enkelt... =)


Måste bara skriva:
Hade lite kontakt med F idag.. kändes väldigt konstigt att prata med honom igen..
Han är fortfarande samma människa.. Väldigt svartsjuk och aggresiv...
Vet ärligt talat inte om det är värt det.. Man blir nästan rädd när man tänker på hur det kunde ha blivit.. =/
Förstår inte riktigt vad jag tänkte med då heller men... Det känns bara så olustigt..
Han är en väldigt speciell människa.. och han förknippas med en väldigt speciell tid i mitt liv...
Nej usch och fy.. vill inte ens tänka tillbaka till det..!


Nehe.. Fixa till sig lite kanske... så man ser mänsklig ut när man visar sig offentligt..
Måste komma på vad jag ska ha på mig bara =)

Komiskt att mina inlägg alltid börjar bittert och slutar lite bättre..
Men det har jag väl mina vänner att tacka för.. Dom är så himla bra.. Mycket bättre än vissa andra just nu!


Och DU, varför är du så himla konstig? Du är så....hmm... bara konstig?!

Nej.. Of I Go liksom!
Sköt om er!

XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0