Lövely..

Känns som en riktigt bra dag idag.. =)

Jobbet rullade på riktigt bra också... Vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta oss men det vart en hyfsad dag iaf..
Sen kom ju mamma in på jobbet också.. Vart lite tårögd när jag kramade om henne..
Och så tyckte Naima att jag skulle sluta för dagen och vara med min mamma istället..
Tackar för det.. =)

Så himla skönt att få en eftermiddag tillsammans med mamma och Bosse.. =)
Dom hade lovat mig att vi skulle åka och storhandla allt som jag behöver till hemmet... Deras "julklapp" till mig.. Så vi drog till Willys och fyllde vagnen med saker som jag igentligen inte ens behövde.. =P
men det var riktigt roligt... Och jag fick verkligen mycket..!

Sen hade dom tokiga människorna även köpt en julklapp till mig, fast dom sa att dom inte skulle.. Och även det var verkligen någonting som jag behövde..
Så nu äger jag äntligen en Elvisp =) hahah! Tog ju bara 3 år eller nått sånt ;)
Älskar verkligen min släkt.. Dem är dem bästa!

_________________________________________________________________________________


I helgen så firade jag som sagt M.. =)
Äntligen fick jag ge honom hans födelsedagspresent.. =)
Och det verkar som att han vart glad iaf..! Det såg ut som det iaf..

Så vi tog det väldigt lugnt hela dagen.. han shopppade lite julklappar till sin familj och så..
På kvällen gick vi och käkade på Athena.. Det var helt okej det också.. Men det kändes som att man slängde i sig maten.. Det vart liksom inga pauser mellan varje rätt.. Men jag tror jag förstod varför iaf...
Dom hade ett stort sällskap som skulle komma och som det verkade så var den damen ensam om att servera den kvällen så hon ville väl kanske göra klart allt med oss först så hon kunde ägna sin tid åt dom sen..

Spelade ju inte oss så stor roll igentligen.. Vi skulle ändå åka iväg till Strängnäs och hämta upp Limpan efter att hon slutat jobba... Så vi satte oss en stund på jobbet för att fördriva lite tid..

Verkade ganska lugnt och skönt där.. Inte alls mycket folk.. Men som sagt, lördagkväll.. fölk har väl andra planer som att festa kanske...
Bara jag och M som har blivit så tråkiga och kanske lite utav två pensinärer =P Hahah!
Vi är verkligen helt värdelösa.. Vissa lördagkvällar kan vi bara sitta hemma och glo på film.. Sen när klockan är 22.00 då går vi gärna och lägger oss.. För då är vi för trötta för att vara uppe..! =P Hahah!
Hur ska detta sluta?!?

Kanske borde sysselsätta oss mer?

__________________________________________________________________________________________

Planer för veckan då?

Imorgon fyller ju M år iaf.. På riktigt liksom =D
Min älskade underbara pojkvän som jag inte kan få nog av blir 22 år!!!!
Massa grattis-pussar och kramar till världens underbaraste!

Så då blir det att gå hem till honom iaf och käka lite tårta och träffa hans familj igen =)
Ska bli mysigt..!
Kommer kännas lite konstigt att inte ge honom någon present imorgon men eftersom han redan fått den så =P

Onsdag:
Hem till M-baden och fira "lilla julafton" med grannarna..
Sen sova kvar och vakna upp på självaste julafton!! =)
Mys och mat med familjen..! Längtar..

Sen är det väl inte så mycket mer planer faktiskt... Inget festande för min del, vad jag vet nu iaf =P haha!
Men jag ska jobba på Annandagen iaf.. Så då vill man ju inte gärna vara bakis..
För man vet ju aldrig hur länge man får jobba eller hur mycket det blir..


Ska bara avsluta min blogg med ett litet bittert inlägg...
Känns väl inte allt för kul att få sin lön denna månad... =/
Måste ju faktiskt börja tänka på min framtid, vad vill jag få ut av livet?
Jag vet ju att jag defenitivt inte vill leva så här...
Ohhhh.. Leta jobb, skaffa en lägenhet tillsammans med min M... Resa lite, leva livet helt enkelt.. Tills man en dag äntligen kan slå sig till ro och börja ett riktigt liv tillsammans...!

Det blir väl som det blir...Får väl hålla tummarna för mig själv och bara kämpa vidare helt enkelt!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0