Julafton!

Ska ju börja med att önska alla en GOD JUL =)
Fan vad fort det har gått detta år alltså..
Förra året satt jag hemma hos mamma och surade för att M var så dum och konstig..
Just nu sitter jag hemma hos honom och väntar på att han ska komma hem från sina föräldrar så vi kan fortsätta och mysa dom få timmarna som är kvar av julafton..Kanske till och med utbyta julklappar om vi inte gör det imorgon =P
Rätt sjukt när man tänker på det faktiskt?!?
Är väldigt nöjd över hur julen vart iaf..
Firade ju lite jul igår hemma hos moms o pops och grannarna kom över och käkade lite med oss..
Vart en sen kväll för oss.. satt uppe och pratade väldigt länge.. Sen hade jag lite problem att somna sen också.. inte van vid att vara utan M.. har nog lite svårt att slappna av när jag inte har honom vid min sida..
Men det var så skönt att vakna upp hemma i M-baden.. I mitt gamla rum..
Komma in och frukosten är serverad redan.. =)
Myspys hela dagen... Vi har nog fan bara ätit hela dagen och bara pratat och myst med Thilo så klart!
Älskar min underbara familj!  även fast vissa saknades..


Undrar hur dom kommande dagarna ser ut då?
Imorgon ska jag iaf laga lite mat till mig och M och förmodligen bara ta det lugnt..
Ska ju antagligen jobba på lördag så.. Ska bara prata lite med Naima först.. Får se om hon blir så lycklig över det jag har att säga till henne.. =/ Återstår att se.. Valet är hennes iaf..
Åhh känner mig så rastlös just nu.. Vet inte om jag ska dra igång en film eller nått.. Vet ju inte alls när karln kommer hem liksom... Känner mig samtidigt så otroligt trött.. Skulle bara vilja sova.. =P Men klockan är ju inte ens 21 så..
STORT GRATTIS TILL MADDE OCH PIRRE TILL DERAS FÖRLOVNING!!
Nehe... Nu får det vara nog för idag..! Hörs!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0