Jaha..typ jul...

Sitter och lyssnar på MJ just nu, You are not alone..
Fan vad han ljuger.. =P Jag är ju visst ensam just nu..

Hur som helst... skulle ha träffat Bebbe idag igentligen men han hade fått feber så det vart inget med det..
Så jag gick bara hem efter jobbet och tröck i mig lite mat och sen la jag mig på soffan för att glo på lite One Tree Hill.. Naja najs...!
Så underbart med dessa tidiga säsonger...
Sen nu har jag dragit en varv i lägenheten med snabeldraken.. Känns som att man gör det hela tiden men det hjälper inte.. Så fort katten får sina jävla CP-anfall och springer runt och härjar så bara yr det av damm och katthår och en massa annat kul skit han hittar på vägen liksom..
Utspilld vattenskål på golvet är tydligen det roligaste han vet för att reta upp sin matte... =/ Cpkatt!


Känner mig helt slut i kroppen och hövvvet..Det är dags nu igen verkar det som..
Det är ju bara för underbart att vara tjej.. NOT!
Tur att jag har M som kan tycka synd om mig och ta hand om mig ;P haha!


I Lördags var vi och checkade in Grand Lounge iaf..
Alltså.. stället har ju potential men jag vet inte riktigt.. läget kanske inte är det bästa.. så långt bort ifrån allt annat liksom.. Och jag fattade liksom inte riktigt vilket typ utav "publik" dom vill ha där heller..
Men som sagt.. skönt softar ställe om man nu känner för det..
Men är man en partymyra som mig så vill man ju gärna ha ett dansgolv och skön RnB som strömmar ut högtalarna ;P

Det var en väldigt trevlig kväll....
Men det var så himla konstig också...Igentligen inte för min del men jag flippade ju som vanligt iaf.. =P
Jag är så frustrerad.. Och arg.. Och ledsen.. Och Och Och.. Jag vet inte vad jag är.. Väldigt kluven antar jag..
Som sagt, ska man vända sin bästa vän ryggen för att vara ärlig mot en annan vän?
Eller ska man bara låtsas som att det regnar och inte blanda sig i..
Alternativ 2 är det ända rätta just nu känner det som men det är svårt....

Komiskt att jag och Madde H är i samma knäppa sist... Fast hon får ta väldigt mycket skit istället =P hahah!
Herregud, vilken soppa...
Ska BTW träffa det lilla livet imorgon =)
Ska bli så roligt.. Det var så himla länge sen... Vi är typ världens sämsta vänner FAST igentligen dom allra bästa eftersom vi inte behöver träffas hela tiden.. Vi vet iaf vart vi har varandra. =)


Börjar få lite smått panik över att min parfym nästan är slut.. =(


Har planerat in en liten middag för M också söndagen innan han fyller år...Så att jag får honom för mig själv en dag och fira honom ;P haha!
Men jag vet ju inte vad jag ska hitta på för mat åt oss.. Han säger : ungspannkaka!!!!!
Vad är det för dumheter?!??! =/
Sure jag gör det men vad fan.. tråkigt.. =P Hehe, kött vill mamma ha..!!
Sen är jag ju lite nervös över hur han ska reagera närhan får sin present.. och vilken ska jag ge först?
Den uppenbara eller den andra så att han förstår men inte ser?!?!?
Får klura på den ett tag till tror jag...

Åhh vad tiden går långsamt så här på kvällarna... Så jävla trist... Känns som att jag har varit hemma en evighet.. men i själva verket är det drygt 2 timmar bara...
Fattar inte.. Har jag verkligen sååååå jävla trist?!?!
Finns ingenting att göra i min lägenhet.. trist trist trist...

Ska iaf ta mig en dusch snart sen om jag orkar ska jag kila till Ica också.. Behöver ju faktiskt köpa mig lite mjölk.. Åhhhhh orka.. !
Köpa lite yoghurt och sånt skit också..

Nehe... ta mig en cigg nu då.. Och sen bort från datorn..
Men det är så svårt att slita sig ifrån Dolph när han spelar Green Day för mig ;)


Green Day - Horseshoes and handgranades



Kan ni tänka er att Billy Joe är närmare 40?!!?
Sexy Mmmmmmm MUMMA!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0