Dagen innan...

Nyårsafton imorgon då..!

Fira hemma hos familjen Malm i Ekeby.. Kommer nog bli trevligt.. Burkar alltid vara det när man har såna vänner som jag har.. Det har sina fördelar att vara tillsammans med M.. Man får så mycket annat underbart på köpet liksom... =)  Fantastiska vänner med underbar humor... Så himla kul att alla matchar varandra..!


Vart en väldigt kort dag på jobbet idag.. slutade redan klockan 13..
Hade gärna tagit en lunch med M då.. Men han var ju upptagen så klart.. Fast vad hade jag förväntat mig då?!?!

Sitter just nu och väntar på att Madde ska höra av sig.. Börjar kännas som att vi inte ska träffas idag.. Men det drar väl kanske bara ut på tiden.. Men jag som kände mig så himla hurtig tidigare och städade hela lägenheten och skurade toaletten och så.. mitt vanliga nöje liksom.. =P
Hade ju flåset uppe så att säga för att packa upp allt i Maddes lägenhet och bara fixa och dona lite..
Men men.. hon ringer väl sen om hon orkar och vill ha hjälp..
Men om jag ska vara helt ärlig så ser jag inte fram imot att gå utanför dörren just nu.. Kallt som satan och det är en liten bit att gå också.. Usch Usch. Men vad gör man inte för sin själsfrände..!?!?!?


Låg BTW och små kollade på Scarface igår.. har aldrig tidigare sett denna så omtalade film.. Men jag vet inte.. hängde ju inte med ordentligt men det jag såg gillade jag faktiskt.. Den var lite småskön...
Får väl koncentrera mig nästa gång så kanske jag kommer älska den =P

Men nu.. Camp Rock på tv... TÖNT JONAS BROTHERS!!!!!! Fyyyy fan! KATASROF!
Det är inte ens lite kul.. Det är bara flams, trams och dumheter..! Usch och tvi säger jag bara!
Tacka vet jag Föräldrafällan med Lindsay den gamla geten... =P


Måste bara berätta en rolig sak också.. Fick en "present" av familjen Yakoub idag också.. Som tack för att jag jobbar åt dom eller nått antar jag.. Det var nog deras sätt att visa uppskattning.. Och det tackar jag för..
Är precis vad jag behöver för att kunna fortsätta utföra mitt jobb.. =)




Nehe.. Gå och röka lite kanske.. Ska se om jag hittar nått i kylen att tugga på också.. Orkar fan inte ställa mig och laga mat =(
Får panik över att veta att El Maco är tillbaka på Mc Donalds också!!!
Jag bara MÅSTE dit och trycka i mig en, två kanske fler ;P


XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Hahahahahahahahahahahahahahahaha, sexigaste bilden nånsin

2010-01-05 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0