Torsdagsmys...

Varit på stan hela dagen och bara myst runt i solen...
Käkade lite lunch med Tobbe och bara pratat en massa strunt...
Skönt att få spy ur sig allt med någon som förstår hur det var förut...

Sen gick vi och kollade på när Limpan klippte av sig (nästan) allt hår..
Jätte fint vart det.. :) hon är så söt i lugg..!

Sen var det självklart dags för lite kaffe efter det...
Satt återigen i solen och bara myste och snackade skit...
drömde oss bort... konstaterade att det skulle ju vara väldigt skönt om man var ekonomiskt oberoende... :)
Gud vad vi skulle göra saker... Då skulle man verkligen leva livet..
Inte dra runt och harva så här som man gör just nu..

Vart väldigt förbannad på mig själv idag också... Man är ju verkligen dum i hövvvet ibland.... Varför drar man alltid ut på saker?!?!?!? Åhhh Morr!! Jävla Cp Idiot Fitt Alexandra!!!   KUKHUVUD!

____________________________________________________________________________

Sitter och lurar lite framför tvn...tänker som vanligt alldeles för mycket...
Eller gör jag det?
Vissa saker måste man faktiskt analysera...
Har jag gjort något?
Skulle ju inte förvåna mig iofs men då vill jag höra att jag gjort eller sagt fel...!
Som sagt... varför dra ut på saker och ting?
Jag är inte alltid en solstråle och JA jag kanske kräver rätt mycket, vad vet jag...
Men framför allt kräver jag ärlighet!
Varför smyger man och smusslar med saker som igentligen är så obetydliga?
Är DU rädd att jag ska bli arg om DU säger något?
Ska absolut inte förneka att jag KANSKE blir arg, ledsen, besviken eller whatever men fortfarande, allt jag kräver är ÄRLIGHET!

Eller har jag bara så FEL i allt att jag inte förtjänar det?
Förtjänar jag denna behandling?
Finns jag ens med i planeringen?

_________________________________________________________________________

Verkar som att man inte får uttrycka sin åsikt heller... =/
Ska jag ljuga?
Ska jag uppmuntra något som jag absolut inte kan stå för?
Förlåt men det kommer aldrig att hända!

__________________________________________________________________________





Vad ska man hitta på ikväll då?

Ska ju vara på sjukhuset kl. 09.15 imorgon så det blir ju inget nattsudd iaf för min del...
Antar att jag bara blir hemma då och kliar mig i skrevet... =/
Vill bara få svar på en fråga innan jag går och lägger mig.. =S


Bjuden på fest i helgen...Får väl se hur det blir med det.. Skulle ju vara väldigt roligt =)
Träffa alla gamla igen..!


Så kul att träffa "den gravida" idag också =)
Hon är så stor och fin...Och hon kommer bli en så underbar mamma!
Har gått med på att vara hennes "slagpåse" också =P
Hoppas verkligen att allt bara rullar på nu och att hon får må bra igenom hela graviditeten och förlossningen :)
Inget att vara orolig för gumman =)


Nej, någonting i magen och en dusch på det här då...

Puss puss


Ibland drömmer man sig tillbaka till det som var...Och vad det kunnat bli.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0