skönt flyt ;)

Måste säga att jag är Glá!

Ingenting går ju upp mot att vakna upp och se Markus ligga brevid mig...Min underbara!

Hade möte med min coach idag också...
Gick så himla snabbt och smidigt.. Allt kändes så himla bra, fick så himla mycket beröm av henne =)
Man vart verkligen peppad!
Hon tyckte att jag var självsäker och säker på mina svar och på vad jag ville få ut av livet!

Hahah, den du ;)
Det kunde man inte tro om mig =P

Sen skulle jag ta en liten fika med Ylena också.. skönt att bara sitta där och slappa...
Och utav en slump kommer det en "gubbe" och lämnar ut lite flygblad på sin frus salladsbar..
Och kläcker då ur sig att dom ska förmodligen utöka!! =P
Hahahha klockrent.. det blir att skicka en ansökan dit då ;)
Verkar fan som att jag kommer bli en majonäshora igen...!
Är väl tydligen menat att jag ska vara restaurangare resten av mitt liv..hehe.. får väl se hur allt går..
Önska mig lycka till nu!



Hade faktiskt en liten tanke, väldigt kort iofs... men att man kanske skulle bli hemmafru närman blir äldre... =P
Bara städa, laga mat och ligga lite med sin man när han kommer hem efter en hård arbetsdag...
Låter det som en bra idé?
Njaa kanske inte.. eller ja, ligga lite är ju alltid trevligt.. det andra får man väl göra ändå samtidigt som man jobbar =P

Hur som haver...
Hann bara hem och slänga på mig andra kläder sen bar det av ner på stan igen..
Träffa Stefan och lulla runt på stan och checka läget och ta en liten fika..!
Och eftersom Stefan är tyyyyyp jordens största FLUMM så var ju denna dag INGET undantag... =)
Måste ju helt ärligt vara nå fel på den människan...
Vi sprang in på H&M för att han skulle hitta ett par byxor... Helt plötsligt kläcker han ur sig:
Jag känner mig givmild idag, plocka på er någonting som ni vill ha så får ni det..

Jag & Madde försvann fortare än kvickt och började riva i allt..
Men vad kan man förvänta sig utav två flickor ;)

Så...Tack Stefan för min nya as snygga T-shirt ;)




Och och och...
Vad tror ni att vi pratade om idag då?!?!?!?!?!?!






Jaaaaaa ni trodde rätt....

SEX!

var bara tvungen att få det sagt också ;)

Fick nå Cp-ryck nu också när jag kom...Rev ut alla kläder ur garderoben och började att rensa och slänga...vika ihop allt fint igen, hänga mina byxor istället för att låta dom ligga vikta som dom alltid gjort.. =/
Men så vart jag lite putt för att jag hade inte tillräckligt med galgar.. =(
Så det måste jag lösa på något sätt...
Men men.. skönt är det iaf.. vart väl typ 3 påsar som får gå till UFF eller Myrorna... Kan ju inte bara kasta det liksom..!
Vart lite chockad bara över att det fortfarande fanns plats kvar att lägga kläder på... men då kom jag ju på att jag hade ju faktiskt smutstvätt också... så jag lär ju fylla dom tomrummen också sen ;) haha!

Jaaaaa ibland är man bra!

"Han hade jätte mycket hår"
Klockrent min vän..! Och jag antar att det var en fröjd för ögat att se.. Pill pill!

Jaha nehe, har jag nå mer att skriva?!
Tror inte det..
Måste springa till Försäkringskassan imorgon bara...
Sen ska jag och min otroligt sexiga pojkvän gå på stan på lördag också =D han måste tydligen shoppa kläder...!
Det ska bli riktigt spännande!

Sen måste jag & Ylena ta en liten tripp på stan nästa vecka..
Måste fan hitta en klänning till bröllopet.. har funderat lite och det får nog fan bli en lång klänning iaf..! =)
Fast måste springa hem till Maria också och kollade på den klänningen hon snackade om :)

Nehe.. ta hand om min tvätt nu då kanske.. och och och...
Kom på att jag har glömt bort att äta idag, så det är väl lika bra att jag försöker få i mig något...!
Annars kanske jag får smisk..!

Hörs mina fantastiska!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Muffen

släng inte alla kläder;) ja kan ta nått om d e snyggt dvs.. så kan du få lite galgar av mej ( har ju inte så mkt att hänga längre..

Klänningen hänger här, bara att testa! å är den fel strl så kan vi nog göra nått åt saken, förutsatt att den ens faller dej i smaken;)

pussen!

2009-04-03 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0