pain pain...

Ja alla tjejer vet exakt vad jag pratar om... denna smärta som kommer en gång i månaden...
Men man får väl ändå vara glad att den kommer så man slipper oroa sig över att det är något fel eller att man kanske har en busunge i magen =P hahah!

Onsdag idag alltså... händer väl inte så himla mycket..
Vaknade upp hemma hos älsklingen imorse och hade lite ont o så.. men allt blir ju mycket bättre när jag får vara i Markus närhet...Men den gamla indianen skulle ju glo på en mupp film o sen jobba så jag rörde mig hemåt istället och dammsög lite och myste med kissen... :)
Så nu ligger jag bara på soffan och tar det lite lugnt.. kollar lite jobb o så...
Har väl inga direkta planer för dagen.. kanske om man ska ta och levla upp prällen lite isf... =P

Bara att ligga och vänta tills klockan blir 21 så man får se veckans Grey´s.. =)

Imorgon är det Valborg också :)
Fest hemma hos Madde & Rickard då!
Någonting jag verkligen ser fram imot..
Hoppas verkligen att allt går MIN väg på dagen annars är väl risken att jag kan vara lite less less på kvällen...
Bara man håller sig positiv så kanske det löser sig.. Man kan ju alltid hoppas... Och jag hoppas att alla mina kära håller sina tummar och tår för mig!!

Sitter fortfarande och väntar på besked från Alfa-kassan också... skumt att det ska behöva ta sån lång tid... =/
Nu har dom ju ändå fått alla papper som dom behöver.. kan det vara så svårt att fatta ett beslut... skulle verkligen behöva pengarna just nu iaf... Om dom nu väljer att bevilja så måste det ju ändå bli en retroaktiv utbetalning... hoppas på det iaf..
För det är föööööör många vecor utan pengar faktiskt...!

Nehe, nu är det Ellen på tv.... fixa mig lite lunch och bara fortsätta att pilla navel...
Tråkigt att det börjar bli så korta inlägg nu för tiden... Känns som att jag hade mer att skriva om förut...
Hahah, får väl vänta tills jag kommer in i någon "drama-period" igen, då brukar jag ju kunna spy ut en del ;P

Sköt om er mina kära!
Puss puss

Massa kyssar till Markus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0