Nostalgi...

Sitter och väntar på att Madde ska sluta...
När hon kommer sen så ska vi gå igenom gamla dagböcker och bara snacka en massa skit... som vanligt..
Vi ska även fixa hennes studiearbete... Lill Grodan har problem med psykologin så jag måste ju hjälpa henne på traven lite ;)  Men det blir nog roligt... Back To School =)

Har spenderat helgen nere i Hestra med Markus hos mamma & Bosse =)
Har varit så himla skönt.. bara njutit av lugnet, maten och sällskapet..
Kändes så skönt att älsklingen var med också.. Han charmade in sig hos mamma direkt vilket känns så himla bra..
Överhuvudtaget så har han lyckats charma in sig väldigt bra med hela min familj.. Och det känns så himla bra.. :)
Svärföräldrarnas dröm liksom ;)

Annars har det väl inte hänt så himla mycket...
Går just nu och längtar tills Valborg... =)
Fest hos Madde & Rickard.. Hoppas att det blir en lyckad kväll utan någon dramatik... Fast det är klart, så länge jag håller mig lugnt så blir det nog inget utav det.. För det är ju alltid jag som står för den..!
Har suttit och funderat på det ganska mycket... Och det spelar liksom ingen roll hur mycket jag dricker, vilket jag trodde förut... Det är liksom helheten.. Hur dagen har varit, vad som hänt kvällen innan... Vad som kommer upp på tal...
Sen måste jag absolut lära mig att hantera det på ett moget sätt.. Men jag är ju inte så gammal än så jag håller ju fortfarande på att växa och lära...
Det är då det är så underbart att veta att jag har alla mina vänner som alltid finns där för att stötta mig...Och skälla på mig =)


_____________________________________
R.I.P   20/4 2009
Inga Ufer
_____________________________________


Visst är det konstigt hur hjärnan fungerar..
Man tänker en sak men gör en annan... =S
Oftast så är mina tankar helt åt helvete...Det är tur att man har folk runt omkring sig som kan förklara för en att man verkligen är dum i huvudet...Då slipper ju  jag fundera på det...
Man får väl tacka gudarna att mina kära står ut med mig jämnt..
Det är mycket jobb med mig,mycket som måste byggas upp igen, mycket att reda ut...

Hade ett litet samtal med en kär vän om detta....
Personen lärde känna mig då jag fortfarande gick på gymnasiet...
Min dragningskraft var ( enligt personen) då: Min beslutsamhet, min envishet,min självsäkerhet, mitt engagemang och all kärlek jag hade att ge då...
Rätt tragiskt att få höra att den personen inte finns längre... hon försvann tydligen för ungefär 2 år sedan..
Och hon verkar inte komma tillbaka heller.... Jag saknar henne..
Samtidigt ser jag den Jag är idag... Eller den Jag kunde ha varit...
Vad krävs för att komma tillbaka?!?!
Eller var man bara ung och dum och hade inget att förlora?


Nehe, om man ska sluta blogga nu och börja lira istället... Har ju lovat.... =P
Men det är sååååå trist nu i början.. levla levla levla..... det tar aldrig slut...
Samtidigt så känns det grymt skönt att ha tillbaka wow på datorn... så skönt tidsfördriv....

Har blivit en riktigt dålig bloggare.. men jag har helt enkelt ingenting att skriva om..

Tänker på dig Sebbe... Hoppas att allt är bra  där nere =)

Sköt om er!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0