Lördag...planer?!?

Jaha..
Fredagen som gick:
Började dagen ganska tidigt med att åka till patologen och säga farväl till farmor..
kändes lite tungt faktiskt... Måste väl erkänna att jag inte stod min farmor speciellt nära men det gör fortfarande ont att se henne ligga där... död...
Man får ju bara hoppas att hon inte fick lida allt för mycket.. Och det var ju det bästa som kunde hända för henne så!

Sen åkte jag o Limpan tillbaka hem till mig och inväntade min post...
Alfa-kassan tycker att jag ska skynda mig..... =S
Helt jävla otroligt.. jag har gått och väntat på ett svar från dom i 15 veckor.. Och nu är det JAG som ska skynda mig när det är DOM som vill ha in papper... Jävla idioter!
Men men, nu är allting fixat iaf och postat och klart.. så nu är det ju bara att vänta igen då antar jag tills dom gått igenom allt... Får väl fortsätta strula med soc också antar jag..
Men men, det löser sig väl..

Sen myste vi bara runt på stan..
Usch vad mycket fint dom har fått in nu till sommarn...
Nu önskar man verkligen att man hade pengar som man kunde gå och shoppa för..

Vill ha.. jätte mycket hela tiden vill jag ha.. =)




Den är ju liksom helt underbar =)

Sitter just nu och trycker i mig lite mat... är ju lite bakis idag.. =P
Var ute hos Hasse igår kväll och drack öl och grillade lite...
Det var riktigt mysigt... =)
Och Markus är ju lika underbar som alltid... Ska fan be till alla muppar som finns och tacka alla gudarna att karln står ut med mig ;)
Älskar min Markus så himla mycket! <3


Sitter och funderar lite på hur kvällen kommer se ut...
Ser fram imot en lugn och skön kväll iaf...
Förhoppningsvis spendera den med Markus ;)

Möte på måndag också på AMS... =P
Hahah, vilket skit... tur att jag och Stefan hade samma tid så då kan vi gå dit tillsammans och bara sitta o glo...
Fattar inte riktigt vad det går ut på...
Ett "jobb" kallar dom det.. TYYYP =S   helt sjukt tycker jag...
Ett möte någon gång i månaden kallar inte jag ett "jobb"
Du ska meddela så fort du blir sjuk... =/ Hur fan ska dom kunna ta reda på om jag är sjuk eller  inte?!?!
Idioti!

Nehe, fortsätta kolla på filmen då och fortsätta tugga i sig maten =)
Så tar ni hand om Er nu barn!

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0