Jaha, o själv då!!

Onsdag alltså... inte långt kvar nu..

Vad har man roat sig med då?
Påsken är ju över nu..
Snuttans födelsedag är över, fast vi ska fira henne senare iofs... =)

Jag har äntligen träffat Markus mamma... tog ju bara 3 månader innan jag vågade göra det =P haha!
Men nu känns det mycket bättre... nu är det värsta över så nu kommer det säkert att bli lättare framåt..
Är bara lite orolig över vad dom tycker om mig.. dom har ju inte direkt fått något bra intryck av mig än.. =S
Men så länge jag har Markus vid min sida så känns allt bra..!
Kärlek kärlek kärlek..! <3

Köket hemma i M-baden är snart klart också.. vad tufft det vart... väääääldigt stor skillnad...
Men mycket bättre nu tycker jag... efter 20 år så ska man nog byta ut allt.. =)

Och vad har jag haft för mig igentligen?!?
Ja det vet inte ni..

Installerat WoW igen ;D
Eftersom jag har en så gullig pojkvän som har fyllt på mitt acc också så har jag lyckats lira lite..!
Men idag vart jag VÄLDIGT ledsen...

Ny patch igen...!!!!!!!! morr morr morr..!!!
Det funkar verkligen inte att ladda hem för mig.. måste gå över till någon med bättre uppkoppling än mig...
Annars kommer jag fan aldrig kunna lira igen =/
Trist!
Och jag upptäckte att jag har väldigt mycket att göra och fixa... Måste flytta över lite gubbar och greja om dom lite...
Så jag har att göra den närmaste framtiden...
Jag tror att Markus hade en baktanke med det här, han vill bara ha mig sysselsatt så att han kan göra annat =P


men jag har varit riktigt duktig idag iaf.. :)
har tvättat alla mina fönster och skrubbat rent lite i kylskåpet.. det var verkligen nödvändigt...
Men nu sitter jag ju här som ett fån och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Hoppa in i duschen snart iaf.. men jag vill ju spela sen jue :'(
Aja... får väl hitta på något annat skoj så länge...

Som sagt.... onsdag... snart fredag... =D
Mamma mamma mamma mamma..!!! Yeeeeey!
Måste packa lite väska snart också =)
Ska bli så himla skönt att komma bort från Surtuna ett tag och bara mysa hemma hos mamma.. =)



Börja tröttna på allt klagande nu... det finns mer att prata om...!!!


Börjar verkligen känna att sommaren är här.. så skönt att slippa ha på sig så mycket kläder och mega stor jacka så fort man ska ut och röka liksom... =)
Man kan sitta på balkongen på morgon och dricka lite kaffe och bara njuta av sommarvärmen och pilla sig lite i skrevet..
Det är bara lite cash som saknas nu faktiskt... =)
eller ja, jobb igentligen så att man gör sig förtjänt av pengarna... men jag känner bara att jag vill shoppa.. spendera pengar.... eller... både vill och behöver shoppa... men det man behöver är oftast inte så kul att köpa =P
Förutom underkläder förstås... det är alltid lika lajbans att köpa =)
Eller vad säger du Pimpen ;)


Sitter och funderar på hur rolig jag måste se ut just nu...

en boll av hår högst upp på hövvvet, katten brevid mig,rödsprängda ögon,  en skön slapp tröja, (myser för övrigt runt utan bh), en lååång gul geléorm i käften och Dolph i knät...

Måste se otroligt söt ut =) 

jag ska nog ta och käka upp min orm, röka lite sen slänga mig in i duschen....
för här kan man ju inte sitta och lukta skunk längre.. =P

Vad händer imorgon då??!!?
Vet ju inte hur det blir med Limpan nu.. måste nog ringa henne och kolla upp det =P
Måste hem till någon och låna deras internet.... för så här kan jag ju inte hålla på.... 3 dygns patch kanske =P

Nehe.. Sköt om er min barn ;)
Och JA, ni är tjocka!

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0