Dålig & Bra

Det finns ju för o nack delar med allt verkar det som...

Har inte bloggat på ett tag...Kan ju vara för att jag inte riktigt har haft något kul att skriva..
Vilket jag igentligen inte har nu heller, vem fan försöker jag lura liksom ;)

Men men....Jag har kommit på att mitt liv består utav mycket papper hit och dit..
Papper som ska fyllas i, papper som ska lämnas in här o där, papper som ska slängas...papper papper...!

Skulle vara duktig och gå till försäkringskassan igår och lämna in allt... Efter att jag varit och fixat med min pension.. =P
Så duktigt är jag.. men jag glömde ju tyvär en viktig handling hemma så det sket sig.. =P
Så då skulle jag ju vara så duktig idag istället, då jag hade med mig allt....

Visste ni att onsdagar är den enda dagen som Försäkringskassan INTE har öppet!!!!

Det visste ju uppenbarligen inte jag.... =( Så nu måste jag ju ner dit imorgon iaf... =/
Man blir ju så glad på sig själv..!

Hur som helst... Tog en snabb visit igenom alla butiker för att leta efter en känningen och lite skor... Bara för att fördriva tiden innan Ylena skulle komma ner på stan...
Var tvungen att ha en "bal-klänning" till bröllopet.. =)
Och nu har jag äntligen hittat den..!
Är lite sugen på att ta kort på den och lägga upp här så att ni får se.. men tror att jag skiter i det.. ;)

Men nu känns det lite bättre.. nu är det som sagt bara skor kvar.. =) Men dt är ju lite lättare!

Nu är det inte många dagar kvar tills festen heller.. =)
Vet bara inte hur jag ska göra på dagen.. =/
Måste ju ske någon gång liksom..!
Kan man vara mer nervös?!!

__________________________________________________________________________


Jaha.. vad ska man hitta på nu då...
Kom precis ut ur duschen...ska väl försöka att stoppa något i magen..
Blir så trött på mitt huvud... är så jobbigt att ha huvudvärk... så mycket späningar... =/
Känner inte för att ta en tablett idag igen...
Kanske försöka sova en skvätt...

Ligger bara och tänker på Markus... längtar efter honom..!
Världens underbaraste pojkvän!

Vi hade en liten pratstund igår... Det är så skönt att man verkligen kan vara 100 % ärlig när man pratar med honom..
Som vi alla vet så är sanningen alltid det man vill höra, även fast det är sanningen som gör ont...
Men jag tror att man behöver höra vissa saker ibland..Och vissa saker som man igentligen inte vill prata om, måste man helt enkelt prata om...
Det känns verkligen som att vi går framåt.... Vi har haft motgångar och kommer förmodligen fortsätta att ha det.. Men det känns fortfarande så himla rätt!

Nej om man skulle röra sig ut o köket nu då och stoppa något i magen... =/

Sköt om er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Limpilimp

Spännande, spännande.. Du letade alltså efter en känningen??? Ler

Nej, ska inte mobbas med dig.. Inte ditt fel att du har en trasig DNA-stege ;)



Vilken fest är det du pratar om hela tiden och vad är det som måste hända nån gång?

2009-04-09 @ 01:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0